۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
اصلاح روش مدیریت سهام عدالت مطالبه مردم از دولت است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

اصلاح روش مدیریت سهام عدالت مطالبه مردم از دولت است

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت با اشاره به اینکه سهامداران زیادی درخواست تغییر روش مدیریت سهام عدالت را دارند، گفت: این خواسته در دولت پیگیری می شود.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره تهیه کد بورسی با اظهار اینکه افرادی که قصد ورود به بازار معاملات و خرید فروش سهام را دارند باید نسبت به تهیه کد بورسی اقدام کنند، افزود: احراز هویت برای دریافت کد بورسی امری الزامی است.

وی با عنوان اینکه اجبار و الزامی برای دریافت کد بورسی برای واریز سود سهام عدالت نیست، گفت: در حال حاضر سامانه برای فروش سهام عدالت بسته است و تقاضا داریم تا واقعی شدن قیمت ها، صبر کنند و عجله ای نداشته باشند.

وی با بیان اینکه همچنان برخی از سهامداران عدالت سود سهام را دریافت نکرده اند، گفت: از طریق مراجع مرتبط در حال پیگیری هستیم تا شرکت های سرمایه گذاری نسبت به واریز سود اقدام کنند.

توکلی درباره بازگشت به مدیریت مستقیم یا غیرمستقیم سهام عدالت گفت: یکی از اقداماتی که در دولت جدید در حال پیگیری هستیم این است که برای تغییر روش مدیریت مستقیم به غیرمستقیم اقدام شود و تاکنون درخواست های زیادی برای اصلاح روش ارسال شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور درباره جاماندگان سهام عدالت نیز گفت: کلیات طرح تعیین تکلیف جاماندگان توسط دولت پذیرفته شد و منتظر تصمیم گیری و اعلام نظر قطعی در این زمینه هستیم.

وی درباره سهام عدالت فوت شدگان نیز گفت: امیدواریم با باز شدن سامانه نسبت به جابجایی و انتقال سهام عدالت این دسته از افراد به ورثه اقدام شود.

کد خبر: ۱۰۷٬۴۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha