۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
طرح توسعه‌ای شیمی دارو کوثر در سمنان بهره‌برداری شد
با حضور مسئولان؛

طرح توسعه‌ای شیمی دارو کوثر در سمنان بهره‌برداری شد

سمنان- طرح‌های توسعه‌ شرکت شیمی دارو کوثر استان سمنان به‌منظور تولید مواد ضدعفونی الکلی و غیرالکی با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، همزمان با صبح دوشنبه طرح‌های توسعه‌ شرکت شیمی دارو کوثر استان سمنان به‌منظور تولید مواد ضدعفونی الکلی و غیرالکی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و با هدف حمایت از تولید و اشتغال زایی افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در آیین بهره‌برداری از این طرح گفت: شیمی دارو کوثر استان سمنان شرکت زیر مجموعه هلدینگ سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر مرتبط با بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

حسن آل‌بویه ابرازداشت: طرح توسعه‌ شیمی دارو کوثر در دو خط تولید ماده ضدعفونی‌کننده الکی و غیر الکی با مجموع ظرفیت تولید ماهانه ۱۰ هزار لیتر و به ارزش ۲۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید همچنین این شرکت در زمینی به مساحت بیش از ۱۰ هزار مترمربع در سال ۱۳۹۴ موفق به دریافت پروانه بهره‌برداری شد و برای ۷۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: کارخانه شیمی دارو کوثر در زمینه تولید انواع داروی دامپزشکی به شکل پودر و نیز انواع مکمل دام و طیور و آبزیان در شهرک صنعتی سمنان فعالیت دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ابراز امیدواری کرد با بهره‌برداری از خط تولید محصولات جدید شیمی دارو کوثر ۲۰ نفر دیگر هم مشغول به کار شوند.

کد خبر: ۱۰۷٬۳۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha