۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
برای تحقق شعار سال ظرفیت‌های بالقوه باید به فعلیت تبدیل شود
نماینده ولی فقیه در زنجان:

برای تحقق شعار سال ظرفیت‌های بالقوه باید به فعلیت تبدیل شود

زنجان-نماینده ولی فقیه در زنجان،به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کردو گفت: اگر به دنبال تحقق شعار امسال مبنی بر جهش تولید هستیم، باید ظرفیت‌های بالقوه را به مرحله فعلیت تبدیل کنیم.

آیت الله علی خاتمی در گفتگو با خبرنگار بازار، به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کردو گفت: اگر به دنبال تحقق شعار امسال مبنی بر جهش تولید هستیم، باید ظرفیت‌های بالقوه را به مرحله فعلیت تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه محور شعارهای چند سال گذشته پیرامون عرصه اقتصادی است ، اظهار کرد: نام‌گذاری امسال با عنوان «جهش اقتصادی» تکمیل‌کننده شعار سال گذشته یعنی «رونق تولید» بوده است.

امام جمعه زنجان  گفت: امروز نیازمند ریل‌گذاری مسیر تحقق شعار سال با حضور صاحب‌نظران، دانشمندان، اهل فن و تجربه و اقتصاددانان هستیم و این موضوع باید به جد دنبال شود.

خاتمی ابراز کرد: نمی‌توان با نگاه‌های جزیره‌ای، به نتایج مطلوبی در این عرصه دست یافت و همه باید در این زمینه پای کار باشند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در زیرساخت‌ها کارهایی انجام شده است اما کافی نبوده و باید ۱۰ برابر کار شود، افزود: زیرساخت‌ها آماده است اما کافی نیست و رهبر فرزانه انقلاب همه این نکات را با امیدواری بیان کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، تصریح کرد: رعایت برخی موارد باعث خواهد شد تا اقبال مردم برای مصرف کالاهای داخلی افزایش یابد و  باید جلوی واردات کالاهایی که در داخل تولید می‌شود را به کشور بگیریم و دوم مقوله قاچاق است که ظاهراً تا به امروز زور هیچ‌کس برای ریشه‌کن کردن به قاچاق نرسیده است.

خاتمی خاطر نشان کرد: امروز در برهه‌ای قرار داریم که جامعه نیاز به آرامش دارد و  امروز در بحث نرخ بیکاری ۳.۵ درصد از میانگین کشوری پایین‌تر قرار داریم.

 

کد خبر: ۱۰٬۷۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha