۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
کمک ۵۰ میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی برای مقابله با کرونا در استان بوشهر
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در استان بوشهر خبر داد

کمک ۵۰ میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی برای مقابله با کرونا در استان بوشهر

بوشهر- رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان بوشهر از کمک ۵۰ میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام به حوزه درمان برای مقابله با کرونا در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد حسن تقی‌زاده، عصر امروز در مراسمی که به منظور اهدای کمک‌های بنیاد احسان به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد اظهار داشت: کرونا در ۱۸ ماه گذشته، آسیب بسیار زیادی به جامعه وارد کرد و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مقابله با این ویروس و در راستای نجات جان مردم، عملکردی قابل قبول داشت.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در سطح کشور و هم چنین در سطح استان بوشهر از تمام ظرفیت و توان خود در راستای کمک به حوزه درمان استفاده کرد و اقدامات ارزنده‌ای انجام داد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان بوشهر خاطر نشان کرد: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، برای بهبود وضعیت خدمات‌رسانی در درمان و بهداشت، کمک‌های متنوعی انجام داده و دانشگاه علوم پزشکی را یاری کرده است.

تقی‌زاده بیان کرد: پنجمین مرحله کمک‌های بنیاد احسان ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) تحت عنوان پویش سلامت انجام گرفت که بیش از ۲۰۰ هزار بسته بهداشتی و اقلام بیمارستانی برای مقابله با کرونا در مناطق مختلف استان و کشور توزیع شد.

وی افزود: امروز بیش از ۲ هزار بسته ماسک و محلول و همچنین تعداد ۲۵ کپسول اکسیژن بزرگ و ۸ دستگاه کمک تنفسی با کیفیت و استاندارد به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در استان بوشهر توزیع شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان بوشهر تصریح کرد: در مجموع تاکنون بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از طرف ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان بوشهر به بخش درمان برای مقابله با کرونا کمک شده است.  

کد خبر: ۱۰۷٬۲۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha