۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
حجم مصرف اینترنت روزانه در کردستان ۶۵.۵ درصد افزایش یافت
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

حجم مصرف اینترنت روزانه در کردستان ۶۵.۵ درصد افزایش یافت

سنندج- مدیر مخابرات منطقه کردستان از افزایش ۶۵.۵ درصدی حجم مصرف اینترنت روزانه در این استان طی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اعلام اینکه امروزه اینترنت ابعاد زندگی فردی و جمعی انسان ها را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: با فراهم ساختن شرایط لازم، مشتریان مخابراتی برای انجام امورات و رفع نیازهای ارتباطی و مخابراتی خود با کمترین هزینه از بسترهای دیتا بهره می برند.

وی ضمن تشریح برنامه ها و پروژه های انجام شده برای تقویت و توسعه زیرساخت های دیتا در استان، عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته در این خصوص شاهد ارائه اینترنت با کیفیت به مشتریان هستیم که آمارهای موجود نشان دهنده میزان رضایت مشتریان از این بستر مخابراتی است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه میزان حجم مصرفی اینترنت روزانه در هفته در حال حاضربه طور چشمگیری افزایش یافته است، افزود: این رقم در مدت مشابه سال قبل ٩٨.٦ ترابایت بوده که رشد ٦٥.٥ درصدی این شاخص تلاش همکاران منطقه به منظور ارائه خدمات با کیفیت تر را نشان می دهد.

 حکمت با اعلام اینکه تسهیل گری برای دستیابی مشتریان به محصولات و سرویس های مخابراتی از وظایف مخابرات منطقه است، گفت: برای تحقق این مهم در سال جاری، پروژه های مختلفی با سرمایه گذاری چشمگیری اجرا شده است.

وی اضافه کرد: میزان حجم مصرفی اینترنت روزانه در شرایط فعلی به دلیل استفاده بیشتر مشتریان به خصوص دانشجویان و دانش آموزان از اینترنت برای بهره گیری از آموزش های آنلاین و مجازی، انجام امورات و کارهای غیرحضوری و مبتنی بر دیتا افزایش یافته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: درحال حاضر تعداد ١٢٨ هزار و ٩٦٥ مشترک اینترنت پرسرعت از بستر دیتای مخابرات استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه همسو با دیجیتالی شدن برنامه های زندگی هر چه پیشتر می رویم، نیاز مشتریان به سرویس ها و تکنولوژی های مخابراتی بیشتر می شود، اظهار کرد: این مجموعه در راستای ارائه به موقع خدمات و سرویس های مخابراتی برنامه های مدون و کارشناسی شده را در دستور کار قرار داده است که همواره برای تحقق آنها تلاش خواهد کرد.

کد خبر: ۱۰۷٬۲۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha