۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
مبادله بیش از ۱۰ میلیون ارز در بازار متشکل ارزی
مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران اعلام کرد

مبادله بیش از ۱۰ میلیون ارز در بازار متشکل ارزی

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، از مبادله ۱۰ میلیون ارز بصورت اسکناس در این بازار خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی گوهررستمی گفت: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز شنبه (بیست شهریور)، ۹ میلیون و ۵۵ هزار و ۳۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۱ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۵۰۰ یورو بود.

وی همچنین نرخ میانگین وزنی روزانه اسکناس دلار در معاملات امروز این بازار را ۲۶ هزار و ۷۴۲ تومان اعلام کرد.

مهدی گوهررستمی افزود: امروز بازار متشکل ارز ایران در معاملات نماد دلار کار خود را با قیمت ۲۶ هزار و ۶۸۷ تومان شروع کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۸۴۷ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۷۴۲ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول و تحلیلگر اقتصادی افزود: در جلسه معاملاتی امروز بازار متشکل ارز ایران، نماد یورو با نرخ ۳۱ هزار و ۲۳۴ تومان کار خود را آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات، نرخ هر یورو به رقم ۳۱ هزار و ۳۸۸ تومان رسید. به این ترتیب میانگین وزنی قیمت یورو در معاملات امروز، نرخ ۳۱ هزار و ۳۵۸ تومان را ثبت کرد.

به گفته وی دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۶۲۳ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۹۲۷ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۱ هزار و ۲۰۷ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۱ هزار و ۴۹۵ تومان معامله شد.

مهدی گوهررستمی در پایان ابراز داشت: بررسی معاملات جلسه معاملاتی شنبه (بیستم شهریورماه) نشان می‌دهد که نرخ میانگین روزانه نماد معاملاتی دلار ۰.۵۸ درصد و نماد معاملاتی یورو ۰.۴۵ درصد افزایش را نسبت به روز معاملاتی قبل تجربه کرده‌اند.

کد خبر: ۱۰۷٬۰۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha