۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
توقیف کانتینری با ۲۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در بندرعباس
فرمانده انتظامی هرمزگان خبرداد؛

توقیف کانتینری با ۲۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در بندرعباس

بندرعباس- پلیس هرمزگان از کشف کانتینری در یکی از بنادر هرمزگان با ۲۰ میلیارد تومان کالای قاچاق از جمله دو هزار عدد ردیاب سیم کارت خور «جی پی اس» و انواع مانیتور و جک کنترلی صندوق عقب خودرو خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری پلیس گمرک و معاونت اطلاعات پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و رصد عناصر اصلی قاچاق کلان از مبادی رسمی، از تصمیم قاچاقچیان مبنی برجابجایی یک محموله قاچاق به وسیله یک دستگاه کانتینر ۲۰ فوت مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.  

وی افزود: مأموران بلافاصله پس از بررسی های تخصصی و میدانی دریافتند یک دستگاه کانتینر ۲۰ فوت حامل کالای قاچاق در یکی از اسکله‌های استان متوقف و قصد خروج از گمرک به سمت استانهای مرکزی کشور دارد.  

 فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه کانتینر مذکور با همکاری گمرک در یکی از محوطه های بارگیری توقیف شد، تصریح کرد: پس ازبررسی بارنامه، پته گمرکی و پایش سیستمی مشخص شد اسناد و مدارک گمرکی ارائه شده با کانتینر مغایرت دارد که در بازرسی دقیق از کانتینر تعداد دو هزار عدد ردیاب سیم کارت خور (جی پی اس) و انواع مانیتور و جک کنترلی صندوق عقب خودرو با متعلقات مربوطه کشف شد.  

جعفری، ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و پیگیری پلیس جهت شناسایی و دستگیری سایر عناصر و اعضای این باند ادامه دارد.

کد خبر: ۱۰۶٬۹۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha