۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
رزمایش مشق احسان برای ۴ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز یزدی
از سوی ستاد اجرایی فرمان امام در یزد برگزار شد؛

رزمایش مشق احسان برای ۴ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز یزدی

یزد- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در یزد از اهدای بسته‌های تحصیلی بنیاد احسان به چهار هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز مناطق کم‌برخوردار این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌اکبر محمدپناه روز پنج شنبه در پویش مشق احسان که به مناسبت قرارگیری در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، از سهم چهار هزار و ۷۰۰ بسته‌ای دانش‌آموزان مناطق کمتر برخوردار استان یزد در بسته‌های تحصیلی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام یاد کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام یزد گفت: لوازم تهیه شده از سوی این بنیاد همه تولید داخل هستند و این لوازم که به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان تهیه شده، بر اساس پویش‌های فرهنگی به محتوای فرهنگی و بهداشتی آراسته شده‌اند.

به گفته وی، این لوازم شامل نوشت‌افزار و کیف مدرسه است که به دانش‌آموزان مناطق محروم و دوردست پیش از آغاز سال تحصیلی تعلق خواهد گرفت. پیش از این نیز این اقلام برای هفت هزار دانش آموز یزدی تهیه شد.

محمدپناه تصریح کرد: پویش مشق احسان با همکاری خیران و از سوی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام در راستای رسالت اصلی این ستاد یعنی محرومت زدایی در چندین مرحله برگزار شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام یزد در مورد پنجمین رزمایش احسان که در فروردین ماه برگزار شد، گفت: در این رزمایش در مرحله اول ۱۳ هزار بسته معیشتی، در مرحله دوم ۲۵ هزار بسته پروتئینی، در مرحله سوم ۱۲۰ هزار بسته غذای گرم، در مرحله چهارم بیست هزار بسته و در مرحله فعلی ۱۶ هزار بسته معیشتی آماده شده است که با حمایت مردم و جهادگران بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

محمدپناه اظهار کرد: در سال گذشته هفت هزار بسته معیشتی و در رزمایش احسان و سلامت نیز در سه مرحله ۲۰ هزار بسته بهداشتی شامل مواد ضدعفونی و دستکش در مناطق حاشیه‌ای و محروم توزیع شد.

رزمایش مشق احسان برای ۴ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز یزدی

اقدامات ستاد فرمان الگوی خیران
محمدعلی طالبی نیز ضمن بیان اینکه فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام برای مدتی در استان‌ها کمرنگ احساس می‌شد، اظهار خرسندی کرد که اکنون پای بنیاد برکت و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام به طور همه‌جانبه در استان‌ها باز شده است.

استاندار یزد به توزیع عادلانه اقدامات ستاد فرمان امام در استان یزد اشاره کرد و گفت: رزمایش‌های متعدد و اقدامات خیرخواهانه ستاد نمونه بارز محرومیت زدایی و الگویی مناسب برای دیگر خیران استان است.

رزمایش مشق احسان برای ۴ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز یزدی

کد خبر: ۱۰۶٬۸۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha