۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
خط تولید ماشین آلات بسته بندی صنایع نفت و گاز در تبریز احداث می شود
به همت پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی

خط تولید ماشین آلات بسته بندی صنایع نفت و گاز در تبریز احداث می شود

تبریز- با امضای دومین قرارداد واگذاری زمین از اراضی پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، فرایند احداث خط تولید انبوه ماشین آلات بسته بندی صنایع نفت و گاز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازار، رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی عصر چهارشنبه در مراسم امضای قرارداد واگذاری زمین به شرکت دانش‌بنیان دورنمای بسته بندی در تبریز گفت: صنایع پتروشیمی از الزامات و استاندارهای بالایی برای خرید قطعات مورد نیاز در نظر گرفتند که شرکت دورنمای بسته بندی با تولید قطعات با کیفیت در سالیان گذشته به خوبی توانسته است نیاز واحدهای پتروشیمی را تامین بکند.

 عبدالرضا واعظی  افزود: شرکت دورنمای بسته بندی باید افزون بر صیانت از برند شرکت،محصولات جدید و نو با تکنولوژی بالا را تولید بکنند.

وی با اشاره به تصویب طرح جامع پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در نظام مهندسی استان تاکید کرد: با افزایش ارتباطات با سازمان‌های مختلف از حداکثر ظرفیت قانونی بهره جستیم تا شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان به‌سرعت بتوانند کارگاه‌های تولیدی محصولات نوآور و هایتک را احداث بکنند.

خط تولید ماشین آلات بسته بندی صنایع نفت و گاز در تبریز احداث می شود

تمامی دستگاه های بسته بندی پتروشیمی وارداتی است
مدیرعامل شرکت دورنمای بسته بندی نیز در این جلسه گفت: با گسترش فضای فیزیکی کارگاهی و خط تولید ماشین آلات بسته بندی صنایع نفت و گاز اشتغالزایی ۱۰۰ نفر ایجاد خواهد شد.

سینا فاضل زاد افزود: این شرکت از توانمندی بسیاری در زمینه طراحی ،تولید و تامین قطعات بسته بندی پتروشیمی برخوردار است.

به گفته وی اکنون تمامی دستگاه های بسته بندی پتروشیمی وارداتی است و با اعمال تحریم های بین المللی تامین آنها به سختی انجام می شود و این شرکت دانش بنیان با ساخت ماشین آلات بسته بندی نخستین تولید کننده ماشین آلات بسته بندی پتروشیمی در کشور خواهد بود.

مدیرعامل شرکت دورنمای بسته بندی با اشاره به حمایت ها و امکانات موجود در پارک علم  وفناوری آذربایجان شرقی خاطرن نشان کرد: این شرکت از ابتدا با استقرار در پارک علم و فناوری رشد یافته است و به دنبال گسترش فعالیت های هایتک در این مجموعه است.

کارخانه تولید ماشین آلات بسته بندی صنایع نفت و گاز در قطعه ای به مساحت ۹۸۲ متر مربع در مجتمع عصر انقلاب پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی احداث خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۶٬۷۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha