۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
 باغداران مازندران ۴۰ میلیارد تومان از دولت طلب دارند
رئیس اتحادیه باغداران مازندران:

باغداران مازندران ۴۰ میلیارد تومان از دولت طلب دارند

ساری- شعبانی، رئیس اتحادیه باغداران مازندران با بیان اینکه پایان سال قبل ۲۰ هزار تن مرکبات برای تنظیم بازار به دولت فروختیم، گفت: با گذشت شش ماه ۴۰ میلیارد تومان طلب داریم.

محمدرضا شعبانی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه هنوز پول پرتقال هایی که برای تنظیم بازار شب عید به دولت فروختیم را دریافت نکردیم، گفت: یکی از گلایه های ما این است که زمانی که محصول را به دولت می فروشیم، پول را دیر پرداخت می کنند.

وی گفت: پایان سال گذشته ۲۰ هزار تن پرتقال برای تنظیم بازار شب عید عرضه کردیم و ۴۰ میلیارد تومان از دولت برای آن طلب داریم.

وی افزود: متاسفانه پس از اجرای طرح تنظیم بازار، دولت پیگیر کار باغداران نیست و در حالی که زمانی که دولت نیازمند بود، حمایت کردیم و اکنون پول باغداران را پرداخت نمی کند.

رئیس اتحادیه باغداران مازندران یادآور شد: زمان تنظیم بازار دولت می گفت نگران دریافت پول نباشید و اکنون پس از گذشت شش ماه هنوز پول محصول را دریافت نکردیم.

شعبانی با عنوان اینکه احساس می کنیم با دولت نباید هرگز کار و یا معامله کرد، ادامه داد: دولت برای فروش کالا، اول پول را دریافت می کند و پس از چند ماه کالا را تحویل می کند اما هنگام خرید این مسئله بالعکس است.

وی گفت: دولت کالای خود را نقد می فروشد و از باغدار نسیه خریداری می کند و برای دریافت پول مرکبات باید هزینه و خرج کنیم تا به طلبمان برسیم.

شعبانی با اظهار اینکه میوه امسال باغدار رسیده ولی هنوز به پول پارسال خود نرسیده است خواستار توجه دولت سیزدهم برای رفع مشکلات فراروی شد.

کد خبر: ۱۰۶٬۷۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha