۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
۱۹ طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان بهره برداری شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

۱۹ طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان بهره برداری شد

سمنان- آل بویه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان، از بهره برداری ۱۹ طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها اشتغال صنعتی استان را ارتقا می‌بخشد.

حسن آل بویه در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره پروژه های هفته دولت که در سراسر استان سمنان به بهره برداری رسیدند، توضیح داد: مجموعاً  ۱۹ طرح تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان هم‌زمان با هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه  طرح عمرانی با اعتبار بیش از ۷۶۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هم‌زمان با هفته دولت ۱۴۰۰ افتتاح شد، تاکید کرد: این طرح ها توانستند سهم اشتغال صنعتی استان را ارتقا ببخشند.

اشتغال ۱۵۰۰ نفری طرح ها
مدیرعامل شهرک های صنعتی سمنان بیان کرد: طرح‌های افتتاح شده در هفته دولت امسال مربوط به شهرک‌های صنعتی ایوانکی، گرمسار، سرخه، سمنان، مهدیشهر، دامغان و شاهرود ‌است.

آل بویه گفت: تامین آب شهرک‌های صنعتی گرمسار و سمنان و همچنین زیر سازی و آسفالت شهرک‌های صنعتی سمنان، شاهرود، گرمسار و سرخه از جمله طرح‌های به بهره برداری رسیده شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در هفته دولت امسال است.

وی افزود:  بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی برای بهره‌برداری از این طرح‌ها سرمایه‌گذاری و زمینه اشتغال مستقیم یک هزار و ۵۰۲ نفر فراهم شده است.

کد خبر: ۱۰۶٬۷۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha