۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
منشأ اصلی بیکاری در اردبیل عدم تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار است
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

منشأ اصلی بیکاری در اردبیل عدم تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار است

اردبیل- نظری‌خانقاه، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: یکی از دلایل مهم بیکاری، عدم تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار و حمایت‌های لازم در این زمینه است.

سید غنی نظری‌خانقاه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: متأسفانه یکی از دلایل مهم بیکاری، عدم تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار و حمایت‌های لازم در این زمینه است که نیاز است در این زمینه طرح‌هایی ارائه شود که بستر حمایت از فعالان اقتصادی را به صورت مناسب فراهم کند.

وی بیان کرد: بروکراسی‌های اضافی و زاید نیازمند مدیریت و کنترل بیشتر و همه‌جانبه است تا نظم در سایر موارد نیز مورد بی‌توجهی واقع نشود و بدون شک یکی از ایرادهای مهم در راستای عدم رغبت سرمایه‌گذاران عدم توجه به این مسئله است که امیدواریم مسئولان مورد توجه قرار دهند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: امیدواریم مسئولان در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نهایت اهتمام خود را به‌کارگرفته و برای موضوع مبارزه با گرانی برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند که این مسئله به عنوان اولویت مهم و اساسی مطرح است.

نظری‌خانقاه تصریح کرد: مجلس در حال حاضر هنوز اولویت‌های خود را نیافته و نیاز است در این زمینه نیز برای ساماندهی آن اقدامات لازم انجام یابد تا بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف‌سازی کنیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر موضوع واکسیناسیون کارگران نیز از اهم مواردی است که نیازمند توجه بیشتر و اساسی است.

کد خبر: ۱۰۶٬۷۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha