۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
صفر شدن تعهدات معوق سایپا | تاکنون ۱۰ هزار خودرو شاهین تولید شده است
قائم‌مقام مدیرعامل سایپا خبر داد

صفر شدن تعهدات معوق سایپا | تاکنون ۱۰ هزار خودرو شاهین تولید شده است

قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش از صفر شدن تعهدات معوق این خودروسازی خبر داد.

به گزارش بازار، مجید باقری در نشست خبری با بیان اینکه هم اکنون ۱۷۰ هزار تعهد در سایپا داریم افزود: امروز هیچ گونه تعهد معوقی در گروه خودروسازی سایپا نداریم، زیرا همه تعهدات معوق را تا دو روز گذشته فاکتور کردیم.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تا اوائل هفته جاری، ۲۰۰ هزار خودرو گروه خودروسازی سایپا فاکتور شد که امروز این عدد به ۲۰۵ هزار و ۳۴۰ فاکتور رسید یعنی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد بیشتر بوده است.

باقری گفت: تحویل خودروهای کوییک آر و شاهین با تاخیر همراه بود که برای همه تعهدات معوق این دو خودرو هم تا دو روز گذشته، فاکتور صادر شد ضمن این که برای سایر خودروها نیز تا پایان شهریور فرصت داریم.

وی افزود: خبر خوبی که می‌خواهم اعلام کنم این است که تاکنون ۱۰ هزار خودرو شاهین تولید شده و در خیابان‌ها تردد می‌کنند که در کنار خدمات پس از فروش برای این محصول خبر خوبی در گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌شود.

قائم مقام مدیرعامل سایپا با بیان اینکه امسال زمستان طلایی خواهیم داشت گفت: دی ماه امسال خودروی شاهین با گیربکس اتوماتیک تولید می‌شود ضمن اینکه بهمن‌ماه امسال تولید آزمایشی خودرو آریا و اسفند امسال هم تولید آزمایشی خودروی اطلس آغاز می‌شود.

کد خبر: ۱۰۶٬۷۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha