۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
خاموشی‌های روز گذشته اصفهان ناگهانی بود| رفع محدودیت مصرف برای صنعت سیمان
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

خاموشی‌های روز گذشته اصفهان ناگهانی بود| رفع محدودیت مصرف برای صنعت سیمان

اصفهان- نوحی، سخنگوی صنعت برق منطقه اصفهان گفت: خاموشی های اعمال شده روز گذشته در برخی از مناطق اصفهان ناگهانی و برنامه ریزی نشده بود.

سید محمد رضا نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ساعت پیک مصرف روزانه برق روز گذشته (سه‌شنبه ۱۶ شهریورماه) در اصفهان در ساعت ۱۱ و هشت دقیقه ثبت شد. در این زمان میزان تولید برق به چهار هزار و ۲۰۰ مگاوات و میزان کل مصرف پنج هزار و ۲۰۲ مگاوات رسید. طبیعی است ما به التفاوت این تولید و مصرف یعنی مقدار ۱۰۰۲ مگاوات از شبکه سراسری به شبکه انتقال و توزیع برق منطقه اصفهان وارد شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این ساعت هیچ خاموشی برنامه ریزی شده ای در منطقه اصفهان رخ نداده است. با این حال شاهد بروز دو خاموشی برنامه‌ریزی نشده بودیم که مرحله اول در پست‌های طالقانی، صائب، فضایلی، مروک و پادنا جمعا ۵۲ مگاوات رخ داد و مرحله دوم در ساعت ۱۶ و چهار دقیقه در پست های شلمزار و ناغان به ثبت رسیده که میزان آن ۱۵ مگاوات بوده است.

خاموشی برق صنعت سیمان برطرف شد
 سخنگوی صنعت برق منطقه اصفهان اضافه کرد: هر دو خاموشی برنامه‌ریزی نشده ظرف مدت نیم ساعت برطرف شده است.

وی با بیان اینکه صنایع سیمانی با محدودیت مصرف برق مواجه نیستند، خاطرنشان کرد: محدودیت مصرف برق همچنان تا پایان شهریورماه برای صنایع فولادی وجود دارد و به همین دلیل شاهد خاموشی برنامه ریزی شده در منطقه اصفهان نبودیم.

کد خبر: ۱۰۶٬۶۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha