۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
نانوایان زنجانی در کم فروشی بیشترین تخلف را دارند| رعایت چانه گیری
رئیس اتاق اصناف زنجان:

نانوایان زنجانی در کم فروشی بیشترین تخلف را دارند| رعایت چانه گیری

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه فعالیت نانوایی‌ها در زنجان قابل قبول نیست، گفت: نانوایان در کم فروشی بیشترین تخلف را دارند.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه قیمت انوع نان در استان زنجان طی یک ماه گذشته افزایش داشته است،گفت: علیرغم افزایش قیمت نان پخت نان با کیفیت توسط نانوایی ها بسیار ضعیف است.

وی با بیان اینکه روزانه دو تیم بازرسی تنها از نانوایی ها نظارت می کنند،اظهار کرد: با توجه به گزارش ارائه شده نانوایان تخلف بسیار زیادی می کنند و در همین راستا بازرسی از نانوایی ها تشدید شده است.

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: متاسفانه کم فروشی بیشترین تخلفات تعداد کثیری از نانوایی ها در زنجان است و این برای ما قابل قبول نیست و در حق مردم ظلم است.

موسوی تاکید کرد: نانوایی ها در زنجان آن طور که باید به کیفیت پخت نان توجه نمی کنند و سعی می کنند نان را که ارزان ترین کالا است در اختیار دامداری ها قرار دهند.

وی افزود: اتاق اصناف با همکاری تعزیرات حکومتی نانوایانی را که به صورت مکرر اقدام به کم فروشی نان بکنند واحد مربوطه را تعطیل خواهد کرد.

رئیس اتاق اصناف زنجان تصریح کرد: قیمت انواع نان در استان بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته و باید نانوایان نسبت به ارتقای کیفیت نان بیشتر توجه کنند و حق الناس را مد نظر قرار دهند و در چانه گیری وزن مصوب را رعایت کنند.

کد خبر: ۱۰۶٬۶۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha