۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
آخرین مهلت افتتاح حساب برای شرکت در جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک سینا

آخرین مهلت افتتاح حساب برای شرکت در جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک سینا

مشتریان، سپرده گذاران و خیرین تا پایان شهریور ماه سال جاری فرصت دارند تا با شرکت در پنجمین جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا، برنده خوش شانس جوایز ممتاز این دوره از جشنواره باشند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک سینا، به سنت سال های گذشته و در راستای قدردانی از نیت خیر هموطنان گرامی مشارکت کننده در امر ترویج سنت پسندیده قرض الحسنه، قرعه کشی پنجمین جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک سینا در مهر ماه سال جاری برگزار می شود.

تمامی نیک اندیشان و خیرین، جهت مشارکت در این امر خیر می توانند تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ نسبت به افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی حساب خود به مبلغ حداقل ۱۰۰ هزار تومان اقدام کنند و شانس برنده شدن خود را افزایش دهند. هر ۵۰ هزار تومان در یک روز یک امتیاز محاسبه خواهد شد.

برای این دوره از قرعه کشی جوایز نفیسی شامل: ۱۰ جایزه کمک هزینه خرید خودرو ایرانی ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی، ۳۶ کمک هزینه تهیه جهیزیه ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی، ۳۶ کمک هزینه خرید صنایع دستی ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی، ۵۳۶ سکه نیم بهار آزادی و بیش از ۱۴هزار جایزه ۵.۰۰۰.۰۰۰ ریالی تعیین شده است.

بدیهی است همراهی سپرده گذاران و افتتاح حساب در این امر خداپسندانه باعث بهره مندی از سود معنوی و اخروی این سنت الهی است و یاریگر بانک سینا در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خواهد بود.

کد خبر: ۱۰۶٬۵۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha