۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
پیام رئیس سازمان هواشناسی کشور به مناسب روز جهانی هواشناسی

پیام رئیس سازمان هواشناسی کشور به مناسب روز جهانی هواشناسی

رییس سازمان هواشناسی کشور با صدور پیامی روز جهانی هواشناسی را تبریک گفت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، سحر تاجبخش، رییس سازمان هواشناسی و معاون وزیر راه و شهرسازی با صدور پیامی، فرا رسیدن روز جهانی هواشناسی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

آب سرچشمه حیات و از ارزشمندترین سرمایه‌های این سرزمین است. کمبود آب با چالش افزایش رخداد پدیده‌های حدی از جمله سیلاب‌های ویرانگر و خشکسالی‌های پی در پی، نیاز مبرم به بهبود پایش، پیش‌بینی و پیش‌آگاهی‌های وضع هوا و اقلیم را یادآور می‌شود. "اقلیم و آب" شعار روز جهانی هواشناسی در سال ۲۰۲۰ است که به مدیریت پایدار آب با رعایت ملاحظات اقلیمی اشاره دارد. سازمان هواشناسی کشور نیز در راستای انجام مسئولیت‌ها و وظایف خود در ارائه خدمات "هواشناسی آب" به تمامی کاربران، کوشش می‌کند، نقش خود را در حفاظت از جان و مال مردم و دستیابی به اهداف توسعه پایدار به شایستگی ایفا کند و بی‌شک نیازمند همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و مراکز علمی و پژوهشی در سطوح ملی و بین‌المللی است.

در این جا فرصت را مغتنم دانسته و ضمن تبریک روزجهانی هواشناسی به تک‌تک همکاران سخت کوشم در سراسر کشور، از طرف خود و به نیابت از تمامی مدیران و مسئولان سازمان هواشناسی از تلاش کم‌بدیل همکاران ارجمندم در سال ۹۸ که با دشورای‌های فراوان به پایان رسید تشکر و قدردانی نموده و رجا واثق دارم؛ همان‌گونه که حضرت باریتعالی وعده فرمودند(آن مع العسر یسرا)، روزهای خوب و آرام پیش روی مردمان عزیز کشورمان خواهد بود و دست در دست هم تلاشمان را جهت ارتقا خدمات هواشناسی و در تعامل با آن، تبیین جایگاه اصلی این سازمان بزرگ، علمی و نقش‌آفرین ادامه خواهیم داد تا همچون سال ۹۸ بتوانیم با پیش‌بینی‌ها و هشدارهای به‌هنگام علاوه بر نجات جان مردم بزرگوار این سرزمین، موجبات رضایت ایزد منان و مقامات و مسئولان ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه رییس‌جمهور محترم و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی را فراهم آوریم.

کد خبر: ۱۰٬۶۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha