۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
پیگیر واکسیناسیون کارگران زحمتکش هستیم
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

پیگیر واکسیناسیون کارگران زحمتکش هستیم

محمدبیگی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس با تاکید بر اینکه پیگیر واکسیناسیون کارگران زحمتکش هستیم، گفت: رایزنی هایی را در این خصوص انجام داده ایم که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در بازدید از شهرک کاسپین یک ضمن تاکید بر لزوم ایجاد یک زنجیره واحد برای خدمت به مردم و رفع نیازهای آنها گفت: اینکه جوانانی در اطراف شهرک های صنعتی بیکار هستند بدین معناست که این زنجیره اتفاق نیفتاده و حرکت مجموعه‌های مختلف به صورت جزیره ای است و ضرورت دارد شهرک‌های صنعتی جذب نیروهای بومی را در اولویت خود قرار دهند.

وی ادامه داد: در حال رایزنی برای اختصاص واکسن ضد کرونا برای کارگران زحمتکش هستیم چرا که استان قزوین به عنوان یک استان صنعتی در کشور با تعدد شرکت های صنعتی روبروست از این رو از وزیر بهداشت و وزیر کار پیگیر واکسن ضدکرونا برای کارگران به صورت ویژه و فوری هستیم و رایزنی هایی را نیز در این خصوص انجام داده ایم که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: احداث پل زیرگذر برای حمل و نقل ماشین آلات برای شهرک صنعتی کاسپین یک از جمله درخواست های ما از وزیر راه است، از وزیر راه برای بازدید از استان قزوین دعوت کرده‌ایم که قول مساعد برای سفر در هفته‌های آتی را دادند و در صورت حضورشان در استان این موضوع را نیز  مطالبه خواهیم کرد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس یازدهم یادآور شد: با توجه به اینکه آمار حوادث ناشی از کار در استان قزوین بالاست ضرورت دارد رشته طب کار در دانشگاه علوم پزشکی قزوین ایجاد شود و همچنین نیاز به راه اندازی درمانگاه مجهز برای شهرک صنعتی کاسپین هستیم که این موضوع را نیز با وزیر بهداشت مطرح و پیگیری خواهم کرد.

کد خبر: ۱۰۶٬۴۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha