۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان/ ۱.۸ میلیون نفر جامانده اند
رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور:

تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان/ ۱.۸ میلیون نفر جامانده اند

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور گفت: تعیین تکلیف سهام فوت شدگان به صورت جدی از سوی مجلس و دولت در دست پیگیری و بررسی است.

عسکر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره تعیین تکلیف جاماندگان و سهام عدالت فوت شدگان با بیان اینکه هنوز سامانه برای تعیین تکلیف بسته است، اظهار امیدواری کرد تا با حمایت و رویکرد دولت جدید این طرح به سرانجام رسد.

وی با بیان اینکه با تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان، سود و سهام به صورت مساوی بین سهامداران تقسیم می شود، افزود: مسئله تعیین تکلیف سهام فوت شدگان به صورت جدی در دست پیگیری است.

وی درباره تغییر شیوه مدیریت سهام عدالت نیز گفت: فعلا امکان برگشت از شیوه مستقیم به غیرمستقیم یا بالعکس وجود ندارد و با این حال اصلاحیه مواد قانونی برای ارائه به دولت انجام شده تا نسبت به تغییر شیوه مدیریت سهام آن دسته از سهامدارانی که سهام را نفروختند، اقدام شود.

توکلی درباره آن دسته از سهامدارانی که پول فروش سهام را دریافت نکردند، گفت: پیشنهاد می شود که این افراد نسبت به انصراف از فروش اقدام کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور یادآور شد: در حال حاضر ارزش سهام ۵۳۲ هزار تومانی به بیش از ۱۴ میلیون تومان رسید که نشان از افزایش پنج میلیون تومانی سهام دارد و پیشنهاد می شود سهامداران از فروش خودداری کنند.

وی گفت: در کشور یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جامانده سهام هستند و امیدواریم هرچه زودتر نسبت به تعیین تکلیف وضعیت آنان اقدام شود.

کد خبر: ۱۰۶٬۳۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha