۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
ضرورت تشکیل کمیته ای از خبرگان صنعتی آذربایجان شرقی برای حل مشکلات واحدها
فعال صنعت فولاد تاکید کرد؛

ضرورت تشکیل کمیته ای از خبرگان صنعتی آذربایجان شرقی برای حل مشکلات واحدها

تبریز- مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب بر ضرورت تشکیل کمیته ای از خبرگان صنعتی آذربایجان شرقی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، سورنا زمانیان ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به ارائه گزارشی از وضعیت کلی کارخانه پرداخت و گفت : در حال حاضر برنامه های این مجتمع با اولویت توسعه و افزایش خطوط تولید در دست انجام می باشد و با توجه به حضور نیروهای متخصص و مجرب قطعا به این امر مهم دست خواهیم یافت .

زمانیان با اشاره به فعالیت ها و اقدامات فرهنگی و اجتماعی این مجتمع تاکید کرد: در ماه های اخیر مجتمع فولاد صنعت بناب در فعالیت های فرهنگی، خیریه و اجتماعی شهرستان گام های خوبی برداشته است و امیدواریم با حمایت های مسئولان فرهنگی شهرستان و استان، شاهد مشارکت بیشتر این مجتمع در حوزه مسئولیت های اجتماعی، فعالیت های  فرهنگی و کمک های خداپسندانه باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: در همین راستا بنا داریم با افزایش خطوط تولید برای استان اشتغال زایی کنیم.

مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب با اشاره به برنامه های پیش رو بیان کرد: با اجرایی شدن برنامه های توسعه ای امید است شهرستان بناب را قطب فولاد کشور کنیم.

فولاد یکی از صنایع اصلی و ضروری کشور است
زمانیان صنعت فولاد را یکی از صنایع اصلی و ضروری کشور بیان کرد و گفت: نیاز به صنعت فولاد یکی از ضروری ترین نیازهای کشور است و توسعه آن بسیاری از مشکلات داخلی را حل می کند که با تولید این محصول شاهد پیشرفت کشور می شویم و از خروج ارز جلوگیری می کنیم.

مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب، در راستای حل مشکلات اقتصادی صنعت استان پیشنهاد تشکیل کمیته ای از  خبرگان صنعتی استانی را به مرکزیت بیت امام جمعه داد و افزود: ارائه پیشنهادهای نوآورانه، مبتکرانه و تقویت طرح‌های توسعه‌ای پیامد مثبت تشکیل چنین کمیته و کارگروهی است که با رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان قطعا نتایج خوبی در بر خواهد داشت.

وی در پایان ضمن قدردانی از امام جمعه تبریز مبنی بر توجه به موضوعات صنعتی استان و رسیدگی به مشکلات مربوط به آن گفت: امیدواریم با حمایت ها و رهمنودها، بتوانیم شاهد رشد چشمگیر جایگاه فولاد در استان و کشور بوده و یک جهش و تحول در حوزه فولاد باشیم.

کد خبر: ۱۰۶٬۳۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha