۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان زنجان ضروری است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان زنجان ضروری است

زنجان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان،بر سرمایه گذاری بسیار جدی در بخش بهداشت و درمان استان تاکید کردوگفت: سیستم بهداشت و درمان ایران با وجود همه تحریم‌های ظالمانه، در زمینه مقابله با ویروس کرونا و خدمات رسانی به مبتلایان عملکرد خوبی دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، پرویز قزلباش صبح دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: از اولین روز بروز کرونا در استان تا به امروز هزار و ۱۴۱ نفر به صورت تجمعی در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

وی اظهار کرد: از مجموع این تعداد بیمار کرونایی، ۷۸۹ نفر از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند و باید در خانه بمانند و تمهیدات بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان،با بیان اینکه ۶ هزار و ۳۰۸ مسافر در قرنطینه هستند، گفت: بخشی از مردم توصیه‌های بهداشتی را رعایت نکردند و در خانه نماند ولی بخشی از مردم با درک شرایط موجود و با در خانه ماندن سیستم بهداشت و درمان را در زمینه مبارزه با ویروس کرونا کمک کردند و برای قطع زنجیره این بیماری بسیار مهم است.

قزلباش ابراز کرد: بخش عمده پیشگیری از شیوع کروناویروس مربوط به رفتار مردم است و باید مردم تمهیدات بهداشتی را مد نظر قرار دهند. 

وی بر لزوم تقویت زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در استان تاکید کرد و گفت: در دوران پسا کرونا باید در زمینه توسعه و تقویت زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان توجه جدی صورت بگیرد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، بر سرمایه گذاری بسیار جدی در بخش بهداشت و درمان استان تاکید کردو افزود: سیستم بهداشت و درمان ایران با وجود همه تحریم‌های ظالمانه، در زمینه مقابله با ویروس کرونا و خدمات رسانی به مبتلایان عملکرد خوبی دارد.

قزلباش تصریح کرد: ورود افراد از استان‌های دیگر به استان تأثیر خود را در رشد بیماری دارد و از مردم درخواست داریم در خانه بمانند.

کد خبر: ۱۰٬۶۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha