۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
کمیته‌ای برای بررسی طرح حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی ضد تحریمی تشکیل می‌شود
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

کمیته‌ای برای بررسی طرح حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی ضد تحریمی تشکیل می‌شود

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: پس از بررسی طرح حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی ضد تحریمی در کمیسیون، مقرر شد کمیته‌ای به منظور بررسی بیشتر و تقویت این طرح تشکیل شود.

به گزارش بازار، فرهاد طهماسبی در تشریح نشست امروز(یکشنبه۱۴ مرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: دستورکار امروز کمیسیون بررسی طرح حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی ضد تحریمی با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مرکز پژوهش‌ها بود.

نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از بررسی طرح مذکور، نمایندگان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در نهایت مقرر شد کمیته‌ای در کمیسیون صنایع و معادن مجلس به منظور بررسی بیشتر و پخته شدن طرح تشکیل شود، چراکه باید دو موضوع سرمایه‌گذاری و تجارت از یکدیگر جدا شود؛ تجارت و بازرگانی در کوتاه مدت انجام می‌شود اما سرمایه‌گذاری بلندمدت است و به اعتمادسازی مقابل نیاز دارد.

وی اضافه کرد: از آنجا که در پیش نویس طرح حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی ضد تحریمی واژه‌های به کار رفته که در روابط و قرادادهای بین الملل ممکن است اثرگذار باشد و موجب تغییر نگاه سرمایه‌گذار می‌شود، بنابراین مقرر شد که این موارد به گونه‌ای بررسی و اصلاح شود که باعث افزایش انگیزه سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در ایران شود.

کد خبر: ۱۰۶٬۲۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha