۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریالی مخابرات منطقه کردستان در شهرستان بانه
مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد؛

سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریالی مخابرات منطقه کردستان در شهرستان بانه

سنندج- مدیر مخابرات منطقه کردستان از سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریالی در شهرستان بانه به منظور ارتقاء کیفیت و خدمات مخابراتی در شهرستان بانه خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت افزود: از این رقم، مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به ایجاد شش مرکز کم ظرفیت روستایی در روستاهای کانی ناو، باینجان، هفتاش، زله، سپیداره و آرمرده اختصاص یافته است که این مهم افزایش و ارتقا سطح کیفی خدمات مخابراتی را به دنبال دارد.

وی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در این راستا به نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی و DSLAMهای لازم اشاره کرد و اظهار کرد: از جمله مزایای DSLAM منصوبه، مدیریت ترافیک، اولویت‌بندی در انتقال صدا، تصویر و ترافیک دادها است.

حکمت همچنین به توسعه شبکه ارتباطات همراه اول در شهرستان بانه اشاره کرد و گفت: مبلغ ۲۵ میلیارد نیز برای نصب و راه اندازی تجهیزات موبایل بر روی سایت مد نظر در محدوده میدان شورا در این شهرستان سرمایه گذاری شده است که امکان بهره مندی مشتریان ساکن در مسیر فوق از تکنولوژی ۴G  فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه تمام تلاش این مجموعه، توسعه زیرساخت ها و ارتقا تجهیزات مخابراتی بر اساس استاندارهای موجود و ابلاغ شده بکار گرفته شده است، افزود: همکاران منطقه به صورت شبانه روزی در راستای کنترل و رصد سایت ها و مراکز مخابراتی با هدف پایداری ارتباط و ارتقا سطح کیفی آنها در فعال هستند و از هیچ تلاشی دریغ نخواهند ورزید.

وی به اجرای طرح ها و پروژه های توسعه ایی در سطح استان و بر اساس اولویت بندی انجام شده اشاره کرد و گفت: به محض احساس نیاز مشتریان به سرویس های ارتباطی و مخابراتی در نقاط مختلف نسبت به پیگیری و ایجاد شرایط لازم برای ارائه خدمات اقدام خواهد شد.

وی در ادامه وضعیت مرزی و گردشگر پذیر بودن شهرستان بانه را یادآورد شد و عنوان کرد: از آنجایی که مرز سیرانبد به عنوان یک درگاه اقتصادی در استان محسوب می شود و همین امر شرایط را برای ورود مسافران متعدد فراهم می کند، مخابرات منطقه نیز در این شهرستان در راستای تقویت و ارتقا خدمات و زیرساخت ها به هدف رعایت اصل مشتری مداری تلاش های مضاعفی انجام می دهد.

کد خبر: ۱۰۶٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha