۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
رمزارزها می‌تازند! نخبگان فرصت‌ها را از دست نمی‌دهند

رمزارزها می‌تازند! نخبگان فرصت‌ها را از دست نمی‌دهند

رمزارزها فناوری‌های به‌شدت تازه‌ای دارند. یعنی با فناوری‌هایی کار می‌کنند که پیش از این در دنیا وجود نداشته و امکانات بسیار تازه‌ای در اختیارمان قرار می‌دهند.

به گزارش بازار، رمزارزها را می‌شناسید؟ اسامی مختلفی مانند بیت‌کوین به گوشتان خورده است؟ قطعا و حتما. این روزها، حتی کسانی که درباره سرمایه‌گذاری اطلاعات کافی ندارند هم شاخک‌ها و شامه اقتصادی‌شان تیز شده است و به سمت دنیای رمزارزهای دیجیتالی کشیده می‌شوند. همه این‌ها بی‌دلیل نیست؛‌ چون رمزارزها می‌تازند و به سمت آینده پیش می‌روند. فناوری پشت این ارزهای دیجیتالی و امکانات بی‌حدومرزی که در اختیار کاربران مختلف در هر نقطه از دنیا قرار می‌دهند، باعث شده که بی‌تردید فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری باشند. اجازه بدهید که درباره این موضوع بیشتر برایتان توضیح بدهیم و به شما بگوییم که این روزها، روزهای آموزش ارز دیجیتال و یادگیری آنهاست.

چرا رمزارزها زمینه‌هایی ناب برای سرمایه‌گذاری‌اند؟

رمزارزها فناوری‌های به‌شدت تازه‌ای دارند. یعنی با فناوری‌هایی کار می‌کنند که پیش از این در دنیا وجود نداشته و امکانات بسیار تازه‌ای در اختیارمان قرار می‌دهند. برای نمونه، همین بیت کوین معروف در بستر شبکه‌ای موسوم به بلاک‌چین ساخته و تبادل می‌شود. بلاک‌چین شبکه‌ای غیرمتمرکز است و هیچ مدیریت و نظارتی مرکزی برای آن وجود ندارد؛ این یعنی دنیایی از فرصت‌های بی‌حدومرز. نمی‌دانیم که متوجه عمق امکانات و فرصت‌های این فناوری شده‌اید یا خیر؟ اجازه بدهید که موضوع را کمی بیشتر باز کنیم.

شبکه‌های غیرمتمرکز از دسترس دولت‌ها و موسسات مالی و سیاسی دورند. آنها نمی‌توانند نظارت و کنترلی روی شبکه‌هایی مانند بلاک‌چین داشته باشند. حتی اگر بخواهند هم نمی‌توانند. چرا؟ به دلیل اینکه شبکه‌های غیرمتمرکز الگوریتم‌هایی دارند که طی آنها، همه کاربران موجود در شبکه‌شان در جریان تمام ماجراهایی قرار دارند که در بستر شبکه رخ می‌دهد. به‌عبارت دیگر، همه کاربران نسخه‌ای از شبکه را روی رایانه خود دارند و از تمام اقدامات و عملیاتی که در بلاک‌چین صورت می‌گیرد، به‌طور دقیق باخبر می‌شوند. پس امکان دست‌کاری و تقلب در شبکه وجود ندارد و همه‌چیز در کمال شفافیت پیش می‌رود. چنین امکانی باعث می‌شود که پای سیاست و کلاه‌برداری‌ها از این فناوری حذف شود.

از سوی دیگر، نبود ناظران هسته‌ای در شبکه‌هایی مانند بلاک‌چین به کاربران مختلف از سراسر نقاط کره زمین این امکان را می‌دهد که بدون ترس از تحریم و محدودیت‌های مختلف بتوانند تراکنش‌های خود را از نقطه‌نظر مالی یا ارتباطات دیگر با افرادی در نقاط مختلف دنیا پیش ببرند. این عالی نیست؟

چطور می‌توان به بازار رمزارزها وارد شد؟

با توجه به مزایایی که درباره امکانات شبکه‌های غیرمتمرکز گفتیم، سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها منطقی و سرشار از فرصت‌هایی برای کسب سود است. چنین بستری نیاز به هیچ پشتوانه‌ای ندارد و دنیایی از فرصت‌ها روبه‌رویتان قرار می‌دهد. البته پشتوانه‌تان برای سرمایه‌گذاری در دنیای رمزارزها دانش و اطلاعاتتان درباره آن است. برای اینکه بتوانید به‌خوبی در این بازار وارد شوید و اقدام به خریدوفروش کنید، لازم است که بدانید جریاناتش چیست و باید چه مسیری را طی کنید. برای مثال، نیاز به آشنایی با سازوکار شبکه‌های بلاک‌چین یا شناخت صرافی‌های فروش و خرید رمزارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم دارید. اگر می‌خواهید در این زمینه سرمایه‌گذاری کنید، باید بدانید که کدام رمزارزها برای خرید مناسب‌ترند و چطور باید آنها را ذخیره کرد، فروخت، جابه‌جا کرد و به سود رسید.

تمام این اطلاعات از طریق یادگیری برایتان حاصل می‌شود. خودتان دست به کار شوید و برای شناخت دنیای رمزارزها آستین‌ها را بالا بزنید. بعضی‌ها دوست دارند که وارد دنیای رمزارزها شوند اما ترجیح می‌دهند که پول و سرمایه‌شان را به دست کسی بسپارند تا در این حیطه برایشان فعالیت کند. پیشنهاد کارشناسان خبره چیز دیگری است. آنها معتقدند که هیچ‌کس به‌اندازه خودتان نسبت به زندگی مالی‌تان تسلط ندارد و از طرف دیگر، هیچ‌کس به اندازه شما برای سرمایه‌تان دلسوز نیست. پس بهتر است که خودتان ماجرا را کشف کنید و با یادگیری، دست به سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتالی بزنید.

دوره‌های مختلفی برای آموزش رمزارزها به شما وجود دارند. زمانی که چیزی در اصطلاح فرنگی‌ها ترند (trend) می‌شود، بازار سواستفاده‌ها هم داغ‌تر خواهد بود. ارزهای دیجیتالی هم دچار چنین شرایطی هستند. پس در انتخاب بهترین دوره‌ها برای یادگیری نیاز به شناخت بهترین و قابل‌اعتمادترین‌ها دارید. اما باید به چه کسی اعتماد کرد و روی چه موسساتی حساب کرد؟

دوره نخبگان خانه سرمایه را می‌شناسید؟

رمزارزها می‌تازند! نخبگان فرصت‌ها را از دست نمی‌دهند

موسسه خانه سرمایه مجموعه خوش‌نام و معتبری است که اهالی سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی با آن به‌خوبی آشنایی دارند. در زمانی که بازار بورس در اوج رونق خود بود، پشتیبانی و آموزش‌های این موسسه بود که باعث شد، تعداد کثیری از دانش‌آموختگان موسسه نخبگان خانه سرمایه بتوانند به سودهای کلانی برسند که زندگی‌شان را از این رو به آن رو کرد. حالا نوبت بازارهای ارزهای دیجیتالی رسیده است. مدیریت خانه سرمایه کاملا حرفه‌ای است و می‌داند که باید در دنیای سرمایه‌گذاری پورتفولیویی ترتیب داد که در هر زمان انعطاف‌پذیری کافی دارد و می‌تواند بنا به اوضاع، صاحبش را به سود و ثروت برساند.

با توجه به تمام فرصت‌هایی که دنیای ارزهای دیجیتالی در اختیارمان قرار می‌دهد، سرمایه‌گذاری در آن در حال حاضر بهترین تصمیم است. تصمیم فعلی‌مان برای سرمایه‌گذاری می‌تواند سبد سرمایه‌مان در آینده را ایمن کند. فناوری پشت ارزهای دیجیتالی متعلق به دنیای آینده است و قطعا با تکامل به سمت رشد بیشتر هم پیش خواهد رفت. پس خوب است که بخشی از فعالیت‌های سرمایه‌گذاری خود را به آن اختصاص بدهید. با شرکت در دوره‌هایی مانند دوره نخبگان یاد خواهید گرفت که چه رمزارزهایی برایتان مناسب‌تر هستند و مثلا چه صرافی‌های خارجی مانند صرافی کوینکس و صرافی کوکوین وجود دارند. آشنایی با صرافی‌های داخلی مانند نوبیتکس، یادگیری شیوه ذخیره یا تبادل رمزارزها هم از نکات دیگری است که به شما آموزش داده می‌شود. هرچقدر که در این حوزه حرفه‌ای‌تر شوید، تصمیمات بهتری خواهید گرفت و اقداماتی را پیش خواهید برد که برایتان سود و سرمایه بیشتری به همراه می‌آورد.

مزایای شرکت در دوره نخبگان خانه سرمایه چیست؟

دوره ارز دیجیتال نخبگان خانه سرمایه دوره‌ای آنلاین است. این روزها که کرونا روی زندگی‌هایمان چنبره زده و فرصت‌هایمان برای رشد و توسعه فردی را کمی محدود کرده، باید به سراغ دوره‌هایی برویم که محدودیت سرشان نمی‌شود و با در نظر گرفتن نیازهایمان، ما را تنها نمی‌گذارند. اساتید و تولیدکنندگان محتوای آموزشی دوره نخبگان خانه سرمایه با شناخت دقیق نیازهای یادگیری علاقه‌مندان، اقدام به طراحی و تولید دوره‌ای کرده‌اند که محدودیت‌های زمانی و مکانی را کنار زده و به همه کمک می‌کند که به بهترین شکل ممکن یادگیری در حوزه رمزارزها را پیش ببرند. پس از اتمام دوره، موسسه خانه سرمایه دانش‌آموختگان خود را به مراکز فنی‌وحرفه‌ای هم معرفی می‌کند. شرکت در آزمون این مراکز مزایای زیادی دارد. چرا؟ چون مدرک فنی‌وحرفه‌ای از سوی سازمان جهانی کار هم پذیرفته می‌شود. چه چیزی از این بهتر؟‌

در آخر

شرکت در دوره نخبگان خانه سرمایه به شما کمک می‌کند که توسعه فردی و اقتصادی را تجربه کنید. با یادگیری دنیای ارزهای دیجیتالی می‌توانید رزومه‌تان را هم پربارتر کنید و در صورت نیاز برای اموری مانند یافتن شغل یا مهاجرت هم از آن بهره ببرید. خانه سرمایه و دوره نخبگان از نام‌هایی هستند که باید همیشه در ذهن داشته باشید. وقتی حرف از رشد در سرمایه‌گذاری به میان است، به سراغ حرفه‌ای‌ها بروید.

کد خبر: ۱۰۶٬۰۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha