۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
 توقف تکمیل و تجهیز پایانه صادراتی شیلاتی در مازندران
رئیس سازمان مدیریت مازندران مطرح کرد؛

توقف تکمیل و تجهیز پایانه صادراتی شیلاتی در مازندران

ساری- غلامی راد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: تکمیل و تجهیز پایانه صادرات محصولات شیلاتی قره برون به دلیل نبود نقدینگی متوقف شده است.

مفید غلامی راد در گفتگو با خبرنگار بازار تکمیل و تجهیز پایانه محصولات صادراتی شیلاتی استان قره برون را از جمله پروژه های اقتصاد مقاومتی ذکر کرد که متوقف شده است و گفت: قرار بود طی شش ماه این مرکز ۴۵ درصد رشد و پیشرفت داشته باشد که فاقد پیشرفت است.

غلامی راد، اتمام نقدینگی بخش خصوصی را دلیل توقف پروژه پایانه صادراتی شیلاتی ذکر کرد و گفت: اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری نیز با تاخیر روبرو است و از ۳۰ درصد رشد برنامه ای، ۱۵ درصد رشد دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران آزادسازی سواحل را از دیگر پروژه های اقتصاد مقاومتی دارای تاخیر و عقب ماندگی برشمرد و گفت: فقط ۲۵ درصد برنامه ها محقق شد درحالی که قرار بود طی شش ماه ۵۰ درصد برنامه ها محقق شود.

وی اجرای عملیات آبخیزداری در ساری که قرار بود طی شش ماه ۳۰ درصد پیشرفت داشته باشد، را از دیگر پروژه های متوقف شده اقتصاد مقاومتی بیان کرد و گفت: آزادسازی سواحل و معابر ساری نیز به دلیل عدم همکاری مناطق تحت تصرف متوقف مانده است.

وی بهسازی محور خطیرکوه – شهمیرزاد را از جمله پروژه های اقتصاد مقاومتی بین استانی ذکر کرد و گفت: این پروژه با دست خالی شروع شده است و تلاش می کنیم بین مازندران و سمنان راه ارتباطی نزدیکتری داشته باشیم.

کد خبر: ۱۰۵٬۹۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha