۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
استخراج رمز ارز در واحد تولید کننده اکسیژن!
نامه اعتراضی حائری به حریرچی؛ لطفا بیشتر نظارت کنید

استخراج رمز ارز در واحد تولید کننده اکسیژن!

به دنبال کشف مرکز استخراج غیرمجاز رمزارز در یک واحد تولید اکسیژن و گازهای طبی، معاون وزیر نیرو با ارسال نامه ای به معاون وزیر بهداشت، خواستار نظارت برشرکت های دارویی و برخورد قانونی با شرکت متخلف شد.

بازار؛ گروه آب و انرژی: مزارع استخراج رمز ارز حالا سر از واحدهای تولیدکننده اکسیژن درآورده است. برخی از واحدهایی که این روزها بیشتر از هر زمانی سلامت مردم به میزان کارکرد و تولید آنها گره خورده، در نبود نظارت کافی  این روزها بیشتر به دنبال کسب درآمد از محل استخراج رمز  هستند. حالا همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی طی نامه ای به معاون وزیر بهداشت خواستار نظارت بیشتر بر واحدهای تولیدکننده اکسیژن و دیگر محصولات بهداشتی و درمانی و دارویی  شده است.

دراین نامه  آمده که «با توجه به کشف و جمع آوری دستگاه های استخراج غیرمجاز رمز ارز از یک واحد تولید اکسیژن واقع در شهرک صنعتی شمس آباد، به شرایط حساس کشور و درخواست تامین برق پایدار صنایع تولید اکسیژن از سوی دستگاه متولی اشاره شده و خواستار برخورد برخورد قانونی از طریق آن وزارتخانه / سازمان درخصوص شرکت یاد شده و اطلاع رسانی آن با هدف آگاهی افکار عمومی شده است.»

حایری همچنین در این نامه خواستار استفاده از کلیه ابزارهای قانونی وزارت بهداشت  به منظور اعمال نظارت حداکثری بر شرکت های داروئی و تولید اکسیژن شده است.

 معاون برق و انرژی وزیر نیرو در عین حال برآمادگی این وزارتخانه برای همکاری در ارائه مناسبت تر خدمات درمانی به مردم و جلوگیری از سوء استفاده سودجویان و متخلفان تاکید کرده است.

کد خبر: ۱۰۵٬۹۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha