۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳
۵۰  درصد درآمدهای پتروشیمی کشور متعلق به پارس جنوبی است
استاندار بوشهر:

۵۰ درصد درآمدهای پتروشیمی کشور متعلق به پارس جنوبی است

بوشهر- گراوند استاندار بوشهر گفت: ۵۰ درصد درآمدهای پتروشیمی کشور متعلق به منطقه پارس جنوبی است.

عبدالکریم گراوند در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به بازدید وزیر نفت از پارس جنوبی اظهار داشت: وزیر نفت از افراد باسابقه وزارت نفت است و شک ندارم می‌تواند در راستای موفقیت این مجموعه، گام‌های بلندی بردارد.

وی افزود: کارکنان صنعت نفت در منطقه خارگ و فلات قاره و بندر امام حسن (ع) و سایر مناطق در برابر کرونا، واکسینه شده‌اند و در سایر مناطق از جمله جم و عسلویه نیز این مهم در دست انجام است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با اعلام وزیر نفت، ۷۰ درصد گاز کشور و ۴۰ درصد بنزین و ۵۰ درصد درآمدهای پتروشیمی متعلق به منطقه پارس جنوبی است و این امر نشان دهنده جایگاه والای این منطقه است.

گراوند تصریح کرد: در زمینه حقوق و دستمزد نیز برای کارکنان صنعت نفت در پارس جنوبی، انتظار داریم وزارت نفت ورود جدی کند و اجازه ندهیم تا متخصصان ما و نیروی انسانی ما بی‌انگیزه شوند.

وی با بیان اینکه بحث پیوست عدالت اجتماعی در پروژه‌ها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد گفت: درخواست دارم در رابطه با محیط پیرامونی به منطقه عسلویه و جم کمک شود تا رضایت خاطر مردم جلب شود.

گراوند اضافه کرد: احداث بیمارستان در حوزه پارس جنوبی، مورد تصویب دولت نیز قرار گرفته و انتظار داریم اعتبار مورد نیاز این بیمارستان نیز توسط وزارت نفت تامین شود.

کد خبر: ۱۰۵٬۷۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha