۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
شرایط جدید سفر هوایی به امارات

شرایط جدید سفر هوایی به امارات

هواپیمایی جمهوری اسلامی اعلام کرد: بر اساس اطلاعیه سازمان هواپیمایی امارات، مسافران با ملیت و اقامت این کشور و مسافران دارای ویزای توریستی با شرایط عنوان شده، می‌توانند از ایران به امارات سفر کنند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی هما، براساس این اطلاعیه، تمام مسافران بالای ۱۲ سال در پروازهای ورودی به امارات باید قبل از پرواز، اقدام به انجام آزمایش PCR در محدوده ۷۲ ساعت مانده به پرواز در یکی از مراکز تأیید شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران کرده و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی با QR کد به همراه داشته باشند.
 
همچنین در این اطلاعیه آمده است: نصب برنامه COVID-۱۹ DXB Smart App بر روی گوشی همراه مسافران قبل از انجام سفر به دوبی الزامی است و از تمام مسافران در زمان ورود به این کشور تست PCR گرفته می‌شود.
 
شرکت هواپیمایی هما اعلام کرد: داشتن بیمه نامه مسافرتی و بلیت رفت و برگشت برای مسافران با ویزای توریستی الزامی است و همچنین مسافرانی که دارای اقامت بیش از ۶ ماه خارج از امارات هستند باید قبل از ورود به کشور امارات با مراجعه به سایت‌های معرفی شده، فرم مربوطه را تکمیل کنند.
 
بسیاری از کشورها هنوز برای ورود افراد واکسینه شده انجام تست پی. سی. آر را الزامی اعلام کرده‌اند. ایران و امارات از جمله کشورهایی هستند که از مسافران واکسینه هم برگ سلامت دریافت می‌کنند.

کد خبر: ۱۰۵٬۶۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha