۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
تخفیف فروش عرصه مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه تمدید شده است
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس:

تخفیف فروش عرصه مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه تمدید شده است

پردیس- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تخفیف فروش عرصه مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه تمدید شده است.

سید مهدی هدایت در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص واحدهای مسکن مهر پردیس اظهار داشت: خبر خوبی که به مالکان پروژه های مسکن مهر پردیس می دهیم این است که با موافقت معاون وزیر راه بحث تمدید مهلت جشنواره ویژه فروش عرصه تمدید شده است و مالکان می توانند با توجه به شرایطی که با موضوع کرونا پیش آمده است، بدون عجله فروش عرصه های خود را تا پایان خرداد ماه انجام دهند.

هدایت افزود: دو مدل شرایط فروش عرصه داشتیم که مدل اول نقدی و با تخفیف ۳۰ درصد و به صورت نقدی انجام می شد و مدل دوم نیز شرایط تقسیطی بود که ۲۰ درصد پرداخت می شد و مابقی پنج ساله تقسیط می شد و از فرصت تخفیف ۳۰ درصد بهره مند نمی شدند.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس بیان داشت: با موافقت معاون وزیر این تخفیف تا خرداد امسال تمدید شده است و مالکان می توانند با تخفیف ۳۰ درصد نقدی خریدهایشان را انجام دهند تا صاحب ۱۰۰ درصد عرصه نیز شوند.

وی عنوان داشت: بحث تشکیل پرونده فروش اقساط اینترنتی شد که مورد استقبال قرار گرفت و در هفته اخیر ۲۰۰ پرونده به صورت اینترنتی تشکیل شده است و در تلاش هستیم کل فرایند کارگزاری به صورت اینترنتی شود که نیاز به حضور مالکان به حداقل برسد.

هدایت عنوان داشت: برای سال جدید هم ۱۵ هزار واحد زیرساخت های آن انجام شده و برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته تا انشاالله بتوانیم تا اواخر خرداد ماه حدود ۱۵ هزار واحد دیگر نیز به افتتاحات اضافه کنیم که پنج هزار و ۱۰۰ واحد در فاز هشت و تعداد شش هزار واحد نیز در فاز ۱۱ و مابقی هم در فازهای ۵ و ۹ می باشند.

کد خبر: ۱۰٬۵۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha