۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹
موضوع اشتغال جوانان از طریق اقدامات کوتاه مدت اتفاق نمی‌افتاد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

موضوع اشتغال جوانان از طریق اقدامات کوتاه مدت اتفاق نمی‌افتاد

زنجان- باقری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه موضوع اشتغال جوانان از طریق اقدامات کوتاه مدت اتفاق نمی‌افتاد، گفت: اشتغال با فراهم کردن زیر ساخت‌ها برای ورود سرمایه گذار محقق می‌شود.

حجت الاسلام مهدی باقری در گفتگو با خبرنگار بازار توجه به ایجاد اشتغال را از وظایف جدی دولت اعلام کرد و گفت: موضوع اشتغال جوانان از طریق اقدامات کوتاه مدت اتفاق نمی‌افتاد. 

وی با بیان اینکه اشتغال با فراهم کردن زیر ساخت ها برای ورود سرمایه گذار محقق می شود، اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی وظیفه دارند برای جذب سرمایه‌گذار و آوردن صنایع فعالیت کنند و مسئولان هر چه در توان دارند در راستای بر طرف کردن مشکلات مردم به کار بسته و موانع پیش روی تولید و اشتغال را رفع کنند. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: بیکاری جوانان مهم‌ترین چالش کشور است و اشتغال‌زایی جوانان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

باقری با بیان اینکه مقام معظم رهبری چند سالی است که شعار سال را بر پایه اقتصادی نامگذاری می کنند، تاکید کرد: باید اقدامات مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاری‌ در استان فراهم شود و قوانین دست و پاگیر هم رفع شد که در این زمینه نمایندگان مجلس در این زمینه فعالیت لازم را خواهند داشت.

وی بر لزوم احیای واحدهای تولیدی و صنعتی راکد در استان زنجان تاکید کرد و ابراز داشت: تحقق این مهم باعث ایجاد اشتغال می شود و طی دو سال گذشته احیای واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل در استان خوب بوده و اشتغال خوبی هم فراهم شده است. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اشتغال رویکرد اصلی محور مقام معظم رهبری است، گفت: در این راستا همه مسئولان نسبت به منویات مقام معظم رهبری جهاد گونه تلاش کنند. 

کد خبر: ۱۰۵٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha