۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در سوریه
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران خبر داد

برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در سوریه

زادبوم، رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در سوریه در ۲۴ آبان سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم با بیان این خبر اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد توسعه همکاری‌های اقتصادی ایران و سوریه قرار است این نمایشگاه توسط شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و با مشارکت و همکاری سازمان توسعه تجارت ایران، اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه، وزارت امورخارجه و ستاد توسعه همکاری‌های ایران و سوریه و دیگر دستگاه‌های دست اندرکار برگزار شود.

وی افزود: این رویداد بزرگ نمایشگاهی طی ۵ روز توانمندی‌های ایران در زمینه‌های مختلف با حضور شرکت‌های توانمند و معتبر ایرانی در زمینه‌های کالا و خدمات فنی و مهندسی را در معرض بازدیدکنندگان، فعالان اقتصادی و تجاری و نهادهای دولتی سوریه و همچنین مصرف‌کنندگان محصولات صادراتی ایران در بازار سوریه قرار می‌دهد.

زادبوم ادامه داد: با توجه به‌ توافقات قبلی شرکت سهامی نمایشگاهی با طرف سوری خود، مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه از تخفیفات ویژه برخوردار خواهند بود.

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران اضافه کرد: با توجه به ‌اهمیت بازار سوریه و نیازمندی‌های مختلف این کشور، حضور در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای شرکت‌های ایرانی جهت ارائه محصولات و توانمندی‌های تولیدی و خدماتی صادراتی خود به طرف‌های سوری قلمداد می‌شود، همچنین ارزیابی و شناخت ویژگی‌ها و شرایط حاکم بر بازار سوریه و سلائق و علائق مصرف‌کنندگان این کشور و مذاکره با طرف‌های سوری از دیگر ویژگی های مثبت این رویداد است.

وی بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، این نمایشگاه با حضور یکی از وزرای کشورمان و دیگر مسئولان عالی‌رتبه از نهادهای دست اندرکار افتتاح می‌شود.

زادبوم با اشاره به تشکیل کمیته هماهنگی برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در سوریه  به منظور هماهنگی و هم‌افزایی میان دستگاه‌های دولتی و همچنین بخش خصوصی، بر عزم جدی دستگاه‌های مذکور جهت برگزاری مطلوب این نمایشگاه تاکید کرد.

کد خبر: ۱۰۵٬۴۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha