۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
 ۵۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند زنجانی اهداء می شود
دبیر ستاد اجرایی فرمان امام در زنجان:

۵۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند زنجانی اهداء می شود

زنجان- هادی نژاد، دبیر ستاد اجرایی فرمان امام در زنجان گفت: ۵۲ سری جهیزیه بعد از ماه صفر به زوجین نیازمند استان زنجان با همکاری بنیاد احسان اهدا می شود.

رحمان هادی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه قول تامین لوازم خانگی مورد نیاز برای خانواده‌هایی که در سیل ماه های گذشته در استان زنجان دچار خسارت شدند از بنیاد برکت قرار گرفته شده است، گفت: این تعداد خانواده در استان شناسایی شده و لوازم خانگی مورد نظر به آنها داده می شود. 

وی اظهار کرد: در ماه محرم بیش از ۴۰۰ هزار بطری آب و ماسک در اختیار هیئت های مذهبی استان قرار گرفت و برای ماه صفر هم اقدامات لازم در دستور کار است. 

دبیر ستاد اجرایی فرمان امام در زنجان گفت: همچنین با همکاری بنیاد احسان هم ۵۲ دست جهیزیه به استان زنجان داده شده که بعد از ماه صفر به زوجین شناسایی شده اهداء می شود. 

هادی‌نژاد تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در تمام بخش‌ها فعالیت می‌کند و طی چند سال گذشته فعالیت خود را در بخش‌های تعمیر، ساخت مسکن، کمک‌هزینه  تحصیل، تأمین جهیزیه نیازمندان آغاز کرده  و این ستاد برای بازگشایی مدارس هم بسته‌های کمک معیشتی را بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

وی ابراز داشت: برای مهرماه هم اقلام مورد نیاز دانش آموزان از قبیل کیف، کفش و لوازم التحریر و لباس در اختیار دانش آموزان نیازمندی که بانک اطلاعاتی آنها تهیه شده قرار می گیرد. 

کد خبر: ۱۰۵٬۱۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha