۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
افزایش۲۰ درصدی اجاره بهای مسکن در زنجان
رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان خبر داد:

افزایش۲۰ درصدی اجاره بهای مسکن در زنجان

زنجان-طاهری،رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان از افزایش  ۱۵ تا ۲۰ درصدی اجاره بهای مسکن در زنجان خبر داد و گفت: دستورالعمل‌های لازم به مشاورین املاک ارائه شده است.

ابوالفضل طاهری در گفتگو با خبرنگار  بازار از فعالیت یک هزار و ۱۵۰ مشاور املاک دارای پروانه کسب در زنجان خبر داد و گفت: فعالیت این تعداد مشاور املاک توسط بازرسین اصناف و اتحادیه مشاورین املاک رصد می شود. 

وی با بیان اینکه افرادی سودجو با باز کردن مشاور املاک اقدام به افزایش قیمت در بازار مسکن می‌کنند، اظهار کرد: از مهرماه سال گذشته اتاق اصناف استان با همکاری سازمان صنعت، معدن وتجارت بازرسی از مشاورین املاک را تشدید کرده و مشاورین املاک در استان برای داشتن فعالیت قانونی باید در سامانه مستقلات املاک کشور ثبت نام کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان با بیان اینکه طی روزهای گذشته خرید و فروش مسکن در استان زنجان بهبود یافته و رو به رشد است،گفت: امیدواریم خرید و فروش مسکن که طی هفته های گذشته در رکود بود جان بگیرد. 

طاهری با بیان اینکه اگر جلوی افزایش قیمت مصالح ساختمانی گرفته نشود قطعا ساخت و سازها کاهش می‌یابد، ابراز داشت: امیدواریم با کاهش قیمت مصالح قیمت مسکن به حد قابل توجهی کاهش یابد. 

وی بر لزوم تقویت نظارت از مشاورین املاک در استان زنجان تاکید کرد و ابراز داشت: اتحادیه مشاورین املاک با مشاورین املاکی که ضوابط و دستور العمل های را رعایت نکنند و فعالیت شان بدون پروانه کسب باشد برخورد کرده و واحد صنفی مربوطه را پلمب می کند. 

رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان از افزایش  ۱۵ تا ۲۰ درصدی اجاره بهای مسکن در زنجان خبر داد و ابراز کرد: باید مالکین مسکن از افزایش غیر قانونی اجاره بها خود داری کنند و دستورالعمل‌های لازم به مشاورین املاک ارائه شده و نظارت‌های لازم در این زمینه در استان انجام می‌شود.

کد خبر: ۱۰۵٬۱۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha