اکسپو، فرصتی طلایی برای افزایش تعاملات تجاری

اکسپو، فرصتی طلایی برای افزایش تعاملات تجاری

اعزام تورهای تجاری هدفمند به اکسپو ۲۰۲۰ دبی، حرکتی ارزشمند در جهت ورود مجدد و قدرتمند تجار و بازرگانان ایرانی به عرصه تجارت جهانی است.

به گزارش بازار، برگزاری اکسپوی ۲۰۲۰ در دبی که برای نخستین بار خاورمیانه را میزبان این رویداد بزرگ تجاری، فناورانه، علمی و فرهنگی نموده است موجب سرازیر شدن سیل گردشگران، تجار و صاحبان صنایع از سرتاسر جهان به این منطقه خواهد شد.

مدیر اجرایی اعزام تورهای تجاری هدفمند برنامه ریزی شده توسط جمعی از آژانس های بخش خصوصی با اعلام این مطلب، وقوع این امر را نشانه آغاز دوباره روند عادی زندگی و فعالیت های اقتصادی در جهان دانست و خواستار همراهی و همدلی هرچه بیشتر فعالان اقتصادی کشورمان از این موقعیت شد.

وی یکی از مهمترین راه های بهره برداری از فرصت پیش آمده را حضور هدفمند و پرشمار تجار، صاحبان صنایع، حوزه های صنایع خلاق، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های ایرانی در قالب هیات های تخصصی دانست و این اعزام ها را در کنار حضور قدرتمند پاویون ایران ضروری خواند.

این فعال بخش خصوصی از برنامه ریزی برای بهره مندی حداکثری مشارکت کنندگان در این هیات ها خبر داد و برگزاری نشست های تجاری برنامه ریزی شده و موثر در حوزه های تخصصی با حضور طرف های تجاری خارجی را از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای گروه های تجاری اعزامی اعلام نمود.

محمد ولی هدف مجموعه آژانس های مسافرتی مجری این پروژه را کمک به ایجاد فضای مناسب برای ورود فعالان عرصه های مختلف به بازارهای بین المللی و جذب شرکا و سرمایه گذاران خارجی برشمرد و از مسئولان برگزاری پاویون ایران خواست پیشنهاد یاری بخش خصوصی را برای حضور پررنگ فعالان اقتصادی ایران در بزرگترین رویداد جهانی سال جاری پذیرا باشند.

این کارشناس تجاری تاکید کرد که اکسپوی دبی اولین رویداد جهانی است که دولت سیزدهم با آن مواجه خواهد شد و میتواند سنگ محکی باشد برای سنجش عیار مدیریتی دولت جدید در عرصه تجارت و تعاملات بین المللی و ترمیم چهره ناپسند ساخته شده توسط دشمنان داخلی و خارجی ایران که البته مورد استقبال مخالفین دولت و کشور قرار نخواهد گرفت.

کد خبر: ۱۰۵٬۱۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha