۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
فعالیت پاساژها و بازارچه‌های گلستان ممنوع شد
رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان:

فعالیت پاساژها و بازارچه‌های گلستان ممنوع شد

گرگان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: بر اساس تصمیم شورای تامین استان گلستان، فعالیت پاساژها، بازارچه‌ها و همچنین صنوف غیر ضروری تا ۱۵ فروردین در گلستان ممنوع شد.

حسین طلوعیان در گفتگو با بازار اظهار کرد: بر اساس آخرین تصمیم شورای تامین استان و جلسه هماهنگی در سازمان صمت گلستان در روز شنبه پاساژها، بازارچه‌ها و مراکز عرضه غیرضروری در استان تعطیل و این موضوع به اصناف ابلاغ شد.

وی افزود: بر اساس این تصمیم فعالیت بازارچه‌های ترکمن، گنبد و تمام فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای غیر مواد غذایی تا ۱۵ فروردین تعطیل شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان توضیح داد: واحدهای صنفی میوه و تره بار، نانوایی‌ها، مرغ فروشی‌ها، قصابی‌ها، خوار و بار و لبنیات، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای عرضه کننده مواد غذایی و اقلام بهداشتی در این مدت مجاز به ارائه خدمات هستند.

وی ادامه داد: این واحدهای صنفی مکلف هستند مواد ضدعفونی کننده و دستکش در اختیار مشتریان قرار دهند.

طلوعیان متذکر شد: تمام فروشندگان و واحدهای صنفی ملزم به رعایت موازین بهداشت فردی و از جمله داشتن ماسک و دستکش و قرار دادن مواد ضدعفوتی کننده دز محل ورودی واحد صنفی هستند و در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی یاد شده واحد مربوطه تعطیل می شود.

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیم شورای تامین استان اگر مشاغل توزیع کننده ارزاق عمومی نیاز به افزایش ساعت فعالیت و یا حتی ۲۴ ساعته شدن دارند می توانند با هماهنگی نیروی انتظامی فعالیت کنند.

به گفته طلوعیان تصمیمات شورای تامین استان تمام صنوف ابلاغ شده و تمام اتاق‌های اصناف و اتحادیه های صنفی مکلف به اجرای آن هستند.

کد خبر: ۱۰٬۵۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha