۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
برخورد قانونی با فعالیت صنوف غیر ضروری در اردبیل
فرماندار اردبیل هشدار داد:

برخورد قانونی با فعالیت صنوف غیر ضروری در اردبیل

اردبیل - فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه صنوف غیرضروری تا 15 فروردین باید تعطیل باشند، گفت: هدف از این اقدام پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا است و با واحدهای صنفی متخلف برخورد جدی می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مسعود امامی یگانه ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل فرمانداری اردبیل با اشاره به تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر تعطیلی صنوف در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس گفت: بر همین اساس در اردبیل هم تمامی واحدهای صنفی تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل خواهند بود.

فرماندار اردبیل اظهار کرد: واحدهای صنفی تامین کننده اقلام اساسی و مایحتاج عمومی شهروندان، از جمله نانوایی ها، خوارو بارفروشی ها و مراکز عرضه کننده مواد غذایی از این امر مستثنا هستند.

امامی یگانه ضمن قدردانی از همکاری صنوفی که در روزهای گذشته به صورت داوطلبانه واحدهای خود را تعطیل کرده بودند، گفت: انتظار می رود از امروز تمامی واحدهای صنفی به این مهم توجه داشته باشند.

فرماندار اردبیل با اشاره به نظارت و بازرسی گشتهای ترکیبی متشکل از عوامل انتظامی، بازرسی سازمان صمت و اتاق اصناف شهرستان اظهار کرد: با متخلفان صنفی متخلف برخورد قانونی می شود.

کد خبر: ۱۰٬۵۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha