۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
اعتبار جدید ساخت سد فینسک لغو شد
نماینده مردم ساری در مجلس:

اعتبار جدید ساخت سد فینسک لغو شد

ساری- بابایی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس از لغو تخصیص اعتبار ۲۰ میلیارد تومان برای احداث سد فینسک خبر داد.

علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی برای احداث سد فینسک گفت: با پیگیری های صورت گرفته توسط نمایندگان مردم ساری و میاندرود در مجلس، معاون حقوقی و پشتیبانی و مجلس در نامه ای به نماینده مردم سمنان در مجلس، تخصیص اعتبار این سد را لغو کرده است.

وی افزود: پس از تخصیص اعتبار جدید برای سد فینسک با وزیر نیرو مکاتبه و لغو این اعتبار را خواستار شدیم، همچنین توقف کامل عملیات اجرایی سد را خواستار شدیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه وزیر جدید نیرو، دستور داد تمامی اقدامات مربوط به سد فینسک ملغی شود، ادامه داد: احداث این سد تبعاتی را برای سرشاخه های آبی استان ایجاد می کند.

بابایی کارنامی یادآور شد: متاسفانه در روزهای پایانی دولت قبلی علی رغم گزارش رسمی بازرسان و نمایندگان مجلس، وزیر وقت نسبت به ابلاغ اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی برای ساخت سد فینسک اقدام کرد که با پیگیری نمایندگان مرکز استان این دستور و ابلاغ لغو شده است.

وی ادامه داد: وزیر جدید نیرو نیز در پاسخ به پیگیری های نمایندگان مردم در ساری و میاندرود، تمامی اقدامات و دستورات مبنی بر عملیات اجرایی سد فینسک را صادر کرد.

کد خبر: ۱۰۴٬۹۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha