۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
ورود محموله های وارداتی ماسک به آذربایجان غربی در روزهای آتی
استاندار آذربایجان غربی خبر داد:

ورود محموله های وارداتی ماسک به آذربایجان غربی در روزهای آتی

ارومیه - استاندار آذربایجان غربی از ورود محموله های وارداتی ماسک به این استان طی روزهای آتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی شهریاری قبل از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در استانداری آذربایجان غربی گفت: تولید و توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در استان هر روز در حال بهبود است که از مردم می خواهیم در این خصوص نگران نباشند.

وی با بیان اینکه محموله های وارداتی ماسک به زودی وارد استان می شود، گفت: همچنین خروج الکل تولیدی استانی به هر مقصد دیگری ممنوع است.

شهریاری از دستگاه های نظارتی و بازرسی استان خواست بر روی چرخه نظارت اقلام بهداشتی و ضدعفونی نظارت کافی را داشته باشند و ادامه داد: اولویت توزیع با کادر درمان، کارگران، سالمندان و صنوف خدماتی مرتبط با عموم مردم است.

وی از عموم مردم خواست، این استان را به عنوان مقصد گردشگری خود قرار ندهند و گفت: در صورت عدم توجه به هشدار های داده شده، محدودیت های تردد به ممنوعیت تبدیل خواهد شد.

تشدید کنترل مبادی ورودی و خروجی استان

استاندار آذربایجان غربی از تشدید کنترل مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد و گفت: از دستگاه های مربوطه می خواهیم با جدیت این ورود و خروج ها را کنترل کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه علیرغم همه هشدارها هنوز بخشی از جامعه خطر کرونا را جدی نگرفته اند و انتظار می رود تا این افراد نیز نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و سیاست مهم در خانه ماندن اهتمام جدی داشته باشند.

شهریاری، تعطیلی بازارهای سنتی، پاساژهای تجاری و مراکز پرتجمع تا ۱۵ فروردین و نیز کنترل مبادی خروجی و ورودی و اجرای غربالگری را در پیشگیری از شیوع کرونا و قطع زنجیره انتقال موثر دانست.

کد خبر: ۱۰٬۴۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha