۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
فعالیت و زیر ساخت ۶۰۰ پروژه اقتصادی در زنجان فراهم شده است
دبیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) زنجان:

فعالیت و زیر ساخت ۶۰۰ پروژه اقتصادی در زنجان فراهم شده است

زنجان- هادی نژاد، دبیر ستاد اجرایی فرمان امام (ه) زنجان گفت: بنیاد برکت از سال گذشته تاکنون فعالیت و زیر ساخت ۶۰۰ پروژه در بخش تولیدی کوچک و بزرگ استان را فراهم کرده است.

رحمان هادی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) زنجان در بخش اشتغال هم فعالیت می‌کند، گفت: در این راستا بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در استان از سال گذشته تاکنون فعالیت و زیر ساخت ۶۰۰ پروژه در بخش تولیدی کوچک و بزرگ را فراهم کرده و برای افراد زیادی اشتغال ایجاد کرده است.

وی اظهار کرد: در این راستا تسهیلات لازم به افرادی که طرح برای ایجاد اشتغال و تولید دارند پرداخت شده است.

دبیر ستاد اجرایی فرمان امام در زنجان  با بیان اینکه تسهیل گران شهرستانی را در استان داریم، گفت: طرح اقتصادی توسط افراد به ستاد برکت ارسال و مورد راستی آزمایی قرار گرفته و بعد از تایید برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی می شوند.

هادی نژاد تاکید کرد: در هر کدام یک از این پروژه ها برای بیش از سه تا پنج نفر در استان اشتغال ایجاد کرده است.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در تمام بخش‌ها فعالیت می‌کند و طی شش سال گذشته فعالیت خود را در بخش‌های تعمیر، ساخت مسکن، کمک‌هزینه  تحصیل، تأمین جهیزیه نیازمندان آغاز کرده است.

دبیر ستاد اجرایی فرمان امام در زنجان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام برای بازگشایی مدارس هم بسته‌های کمک معیشتی را بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

کد خبر: ۱۰۴٬۷۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha