۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
رابطه تجاری زنجان و کربلای معلی تقویت می‌شود/ اعزام هیئت تجاری
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

رابطه تجاری زنجان و کربلای معلی تقویت می‌شود/ اعزام هیئت تجاری

زنجان- یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان بر لزوم پیگیری و حل مشکلات فعالین اقتصادی در استان تاکید کرد و گفت: در برنامه سه ماهه دوم سالجاری اتاق بازرگانی هیئت تجاری به کربلای معلی اعزام می شوند.

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار بر لزوم پیگیری و حل مشکلات فعالان اقتصادی در زنجان تاکید کرد و گفت: از دولت جدید انتظار داریم درد صنعتگران و تولید کنندگان را درک کرده و بفهمد.

وی با بیان اینکه رویکرد اتاق بازرگانی زنجان بر اساس شفافیت است، اظهار کرد: اتاق بازرگانی زنجان در کشور ظرفیت های بالایی دارد بنابراین باید زیر ساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری در استان فراهم شود و از تولید کنندگان حمایت های لازم صورت گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: اتاق بازرگانی زنجان نقشه راهی برای تجارت خارجی تدوین کرده که محصولات، بازارها و اهداف صادراتی  به صورت دقیق مشخص شده است و این مهم باعث تقویت صادرات و تقویت تولید در استان خواهد شد.

یگانه فرد تاکید کرد: یکی از اهداف برنامه نقشه راه تجارت خارجی استان حفظ بازار کشورهایی است که صادرات از استان به آن‌ها انجام می شود.

وی با بیان اینکه ارتباط تجاری استان زنجان با کشورهای ترکیه، عراق و افغانستان طی سالجاری تقویت می شود، گفت: در راستای حفظ و گسترش بازارهای صادارتی ارتباط تجاری با این سه کشور تثبیت خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان ابراز داشت: در برنامه سه ماهه دوم سالجاری اتاق بازرگانی زنجان اعزام هیئت تجاری به کربلای معلی، دعوت از سفیر ازبکستان، کنیا، ویتنام در تبریز برای سفر به استان در دستور کاری است.

کد خبر: ۱۰۴٬۷۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha