۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
بخش خصوصی مشاوران اقتصادی دولت سیزدهم هستند
رئیس اتاق بازرگانی بوشهر:

بخش خصوصی مشاوران اقتصادی دولت سیزدهم هستند

بوشهر- گزدرازی رئیس اتاق بازرگانی بوشهر گفت: بخش خصوصی مشاوران اقتصادی دولت سیزدهم هستند و در این راستا تمام توان خود را به کار می‌گیریم.

خورشید گزدرازی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به شروع به کار دولت سیزدهم همزمان با هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ادای احترام به دولتمردان شهید و خدمتگزار است و لازم است که یاد و نام شهیدان والامقام رجایی و باهنر و سایر شهدای والامقام را گرامی بداریم.

وی افزود: دولت سیزدهم با کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی، کار خود را رسما آغاز کرده و تیم اقتصادی دولت نیز با ترکیب کامل برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم و گره‌گشایی از مشکلات و رفع کمبودها وارد عرصه خدمت شده است.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خاطر نشان کرد: اکنون در شرایط بسیار حساسی قرار داریم و با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین با توجه به تحریم‌های بین‌المللی باید تدابیر لازم برای بهبود وضعیت اقتصادی توسط دولت اتخاذ شود و بسیار امیدواریم که تیم اقتصادی دولت در این مسیر به موفقیت برسد.

گزدرازی تصریح کرد: اتاق بازرگانی استان بوشهر نیز به عنوان پارلمان بخش خصوصی در کنار مسئولان دولتی در راستای حمایت از فعالان اقتصادی و بازار تلاش می‌کند و از هیچ تلاشی در این مسیر فروگذار نخواهیم کرد.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر با بیان اینکه بخش خصوصی مشاوران امین دولت سیزدهم هستند گفت: بخش خصوصی و اتاق بازرگانی به عنوان مشاوران امین دولت و در کنار دولت خواهد بود و امیدواریم با تلاش دسته جمعی در راستای کاهش مشکلات و چرخاندن چرخ توسعه و حرکت پرشتاب چرخ اقتصاد فعالیت کنیم.

گزدرازی اضافه کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در بخش‌های مختلف اقتصادی و بازرگانی است و باید از همه ظرفیت و پتانسیل موجود به گونه‌ای استفاده کنیم که روز به روز شاهد موفقیت بیشتر باشیم.

وی افزود: در بخش صادرات محصولات استان بوشهر در سال جاری، با وجود مشکلات تحریمی و سایر مشکلات، میزان صادرات از استان بوشهر رشد محسوسی داشته و انتظار داریم در نیمه دوم امسال نیز این روند با شتاب بیشتر و ارزشمندتری ادامه یابد.

کد خبر: ۱۰۴٬۷۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha