۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
استفاده از همه امکانات دولت برای توسعه منطقه| ولایتمداری خوزستان مثال زدنی است
رئیس جمهور در هویزه مطرح کرد؛

استفاده از همه امکانات دولت برای توسعه منطقه| ولایتمداری خوزستان مثال زدنی است

هویزه- رئیس جمهور گفت: دولت همه امکانات و توان خود را در راستای بهبود و توسعه منطقه انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار بازار، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی ظهر جمعه در آئین بهره‌برداری از طرح آب رسانی به دو روستای جفیر یک و ۲ اظهار کرد: دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات در این مناطق انجام خواهد داد.

وی تاکید کرد: دولت همه امکانات و توان خود را در راستای بهبود و توسعه منطقه انجام می‌دهد.

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود گفت: در جریان سیل ۹۸ که در شهرستان هویزه برای بازدید از وضعیت منطقه حضور یافتم به من گفتند که حاج قاسم سلیمانی نیز در این منطقه در حال بازدید هستند.

آیت‌الله رئیسی ادامه داد: به صورت اتفاقی من و شهید قاسم سلیمانی و شهید المهندس که همراه ایشان بودند در این منطقه با یکدیگر دیدار کردیم و از وضعیت سیل بازدید کردیم.

وی ابراز کرد: این عشق و وفاداری که مردم خوزستان نسبت به رهبری و نظام جمهوری اسلامی دارند نه تنها برای مردم کشور بلکه برای مردم منطقه مثال‌زدنی است.

به گزارش خبرنگار بازار، طرح آبرسانی به روستاهای جفیر یک و ۲ از توابع شهرستان هویزه روز جمعه با حضور آیت الله رئیسی به بهره برداری رسید.

رئیس جمهور همچنین از وضعیت تالاب هورالعظیم و رودخانه‌های کرخه نور و نیسان که از رودخانه کرخه منشعب شده و دچار کم آبی شدید شده‌اندبه صورت هوایی بازدید کرد.

آیت‌الله رئیسی صبح روز جمعه در نخستین سفر استانی کابینه سیزدهم، برای بررسی مشکلات خوزستان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سیلمانی وارد اهواز شد.

جمعی از اعضای کابینه از جمله وزرای نیرو، کشور، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان برنامه و بودجه وی را در این سفر همراهی می‌کنند.

کد خبر: ۱۰۴٬۷۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha