۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
تامین لوازم خانگی سیلزدگان کجور با همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)
مدیرکل مدیریت بحران مازندران خبر داد؛

تامین لوازم خانگی سیلزدگان کجور با همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

کجور- احمدی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به بروز خسارت سیل در کجور گفت: با هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، اقلامی شامل لوازم خانگی بین خسارت دیدگان توزیع می‌شود.

علی اصغر احمدی در حاشیه بازدید از منطقه سیل زده در شهر کجور در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: به دلیل توپوگرافی و شکل منطقه، این شهر برای چندمین بار درگیر آبگرفتگی و سیلاب شده است.

وی با اشاره به اقدامات فوری برای حل مشکلات سیلزدگان افزود: از صبح شنبه یکسری اقلام با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل، بسیج سازندگی و مدیریت بحران بین خانوارهای سیلزده توزیع می شود.

مدیرکل مدیریت بجران استانداری مازندران با عنوان اینکه یکسری لوازم خانگی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بین خسارت دیدگان توزیع می شود، افزود: در حوزه منابع طبیعی نیز مقرر شد منابع طبیعی نسبت به اجرای طرح آبخیزداری در بالادست شهر کجور اقدامات اجرایی صورت دهد.

احمدی با اظهار اینکه اعتبارات لازم برای طرح‌های آبخیزداری در منطقه سیل زده کجور پیش بینی شده است، گفت: قرار شد منابع طبیعی و بسیج سازندگی، اجرای طرح را انجام دهند و اداره کل مدیریت بحران نیز متعهد شده نسبت به اجرای کانال های هدایت آب های سطحی همانند شرق شهر کجور در سه نقطه از این شهر اقدام کند.

وی درباره برآورد خسارت نیز گفت: هنوز از امداد اولیه خارج نشدیم و پس از آن در پی تامین اعتبارات هستیم.

کد خبر: ۱۰۴٬۶۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha