۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
اصناف غیر ضروری در استان سمنان تعطیل شدند/ معرفی صنوف خدماتی کشیک
معاون سازمان صمت سمنان:

اصناف غیر ضروری در استان سمنان تعطیل شدند/ معرفی صنوف خدماتی کشیک

سمنان - معاون امور بازرگانی و امور اقتصادی سازمان صنعت،معدن و تجارت سمنان با اشاره به مصوبه شورای مبارزه با کرونای کشور گفت: اصناف غیر ضروری استان باید تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل باشند.

حمیدرضا مداح در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، تمهیدات خوبی در حوزه اصناف اندیشیده شده است، ابراز کرد: تمامی مراکز تجاری و واحدهای صنفی غیر ضروری در سطح استان سمنان تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه این تعطیلی شامل مشاغل غیر ضرور به استثنای واحدهای صنفی تامین کننده مایحتاج عمومی مردم خواهد بود، ابراز کرد: اصناف غیر ضروری تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل هستند تا از پراکندگی بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کنیم.

نظارت بر روند اجرای قانون

معاون صمت استان سمنان خواستار همراهی اصناف و مردم با این طرح شد و گفت: واحدهای صنفی از جمله نانوایی ها، سوپر مارکت ها، لبنیاتی ها و واحدهای عرضه کننده اقلام پروتئینی (مرغ گوشت تخم مرغ)، فروشگاه های زنجیره ای، میوه فروشی ها و فروشگاه‌های عرضه تجهیزات پزشکی و بهداشتی و البته داروخانه ها با تمام ظرفیت فعال خواهند بود.

مداح با بیان اینکه برای برخی از صنوف من جمله صنوف خدماتی در این ایام به اندازه نیاز کشیک در نظر گرفته شده تا نیاز مردم در سطح استان سمنان تامین شود، ابراز کرد: صندوف خدماتی که کشیک نوروزی هستند معرفی و فهرست ان ها به فرمانداری ها ارسال شده است. 

وی افزود: بازرسان اصناف استان سمنان در خصوص تعطیلی واحدهای صنفی غیر ضروری از روز اول فروردین ماه مدام در حال گزارش و نظارت و رصد هستند و برخورد با اصناف متخلف در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۱۰٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha