۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
اخبار منتشر شده درباره پرداخت حقوق مرداد فرهنگیان بی اعتبار است
رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش:

اخبار منتشر شده درباره پرداخت حقوق مرداد فرهنگیان بی اعتبار است

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، در خصوص ابهامات پرداخت حقوق مرداد فرهنگیان گمانه زنی و فاقد اعتبار است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، ناصر سلیمان زاده؛ در خصوص اخبار منتشر شده نادرست، در ارتباط با پرداخت حقوق مردادماه فرهنگیان، اظهار کرد: اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های غیر رسمی، گمانه زنی‌هایی بیش نبوده و فاقد اعتبار و وجاهت قانونی است.

وی تصریح کرد: تنها مرجع اطلاع رسانی مورد تأیید اخبار وزارت آموزش و پرورش، پورتال رسمی وزارت آموزش و پرورش به نشانی medu.ir است.

سلیمان زاده در خصوص خبر ایجاد محدودیت دیوان محاسبات کشور برای اجرای احکام فوق العاده ویژه، تصریح کرد: پیام‌های ارسالی تحت عناوین مختلف، مورد تأیید نبوده و هیچ محدودیت و ممانعتی از سوی مراجع نظارتی و دیوان محاسبات کشور درباره اعمال فوق العاده ویژه معلمان وجود نداشته است.

وی افزود: پیگیری‌های لازم به منظور رفع ابهامات اجرای احکام جدید در حال انجام است و به محض حصول نتیجه در اسرع وقت اطلاع رسانی و پس از رفع ابهامات، مابه التفاوت حقوق همکاران محاسبه و به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۴٬۴۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha