۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
کنترل قیمت لبنیات با حمایت از دامداران
رئیس اتحادیه لبنیات سنتی تهران عنوان کرد

کنترل قیمت لبنیات با حمایت از دامداران

رئیس اتحادیه لبنیات سنتی تهران گفت: ارائه تسهیلات به دامداران و تولیدکنندگان صنایع لبنی، راهگشا بوده و می‌تواند منجر به تنظیم بازار لبنیات شود.

به گزاش بازار به نقل از اتاق اصناف تهران، علی رجبی، با اشاره به قول محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور مبنی بر ارائه وام و تسهیلات به تولیدکنندگان افزود: اگر این اقدام واقعا انجام شود راهگشا بوده و می‌تواند منجر به تنظیم بازار لبنیات شود.

رئیس اتحادیه لبنیات سنتی تهران ادامه داد: قیمت ۹۰ درصد از محصولات لبنی ثابت است، اما دو شرکت در روزهای اخیر قیمت محصولات خود را افزایش داده و بابت این اقدام تذکر دریافت کردند.

وی اضافه کرد: مخبر، معاون اول رئیس جمهور چند روز پیش گفته بود: "ارائه تسهیلات به دامداران و تولیدکنندگان صنایع لبنی از جمله سیاست‌های دولت برای تنظیم بازار شیر است. باید با برگزاری جلسات فوری در هفته آتی راهکارهای کوتاه مدت جلوگیری از افزایش قیمت شیر بررسی ‌شود. "

رجبی افزود: مشکل اصلی صنعت لبنیات، خوراک دام است که هم کمیاب است و هم قیمت بسیار بالایی دارد؛ اگر خوراک دام به موقع و با قیمت مناسب عرضه شود قابلیت آن را داریم که تا ۱۵ سال، قیمت لبنیات را ثابت نگه داریم.

کد خبر: ۱۰۴٬۳۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha