۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
توزیع جغرافیایی نانوایی‌ها در همدان مناسب نیست
فرماندار همدان:

توزیع جغرافیایی نانوایی‌ها در همدان مناسب نیست

همدان - فرماندار همدان با بیان اینکه ۵۸۵ نانوایی در همدان داریم که به طور میانگین روزانه هفت تا هشت کیسه سهمیه آرد دارند، گفت: توزیع جغرافیایی نانوایی‌ها مناسب نیست.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان؛ محمدعلی محمدی ظهر اظهار کرد: کاربری‌های خدماتی مورد نیاز متناسب با سرانه جمعیتی در مناطق مختلف شهر همدان تامین نشده است.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری باید کاربری‌های مورد نیاز را در طرح تفصیلی و طرح جامع شهر همدان پیش‌بینی کنند، گفت: تغییر کاربری واحدهای صنفی نانوایی و دیگر کاربری‌های خدماتی اشتباهی بزرگ است که نباید اجازه دهیم اتفاق بیفتد.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه در مردادماه حدود ۱۳۵ هزار کیسه آرد در نانوایی‌های همدان توزیع شده و هیچ مشکلی از نظر کمبود آرد نداریم ادامه داد: قیمت نان از جمله عوامل مرتبط با خروج آرد از شبکه و فروش غیر مجاز آن به سایر بخش‌هاست که امیدواریم در استان هر چه سریعتر به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه ۵۸۵ نانوایی در سطح شهرستان داریم که به طور میانگین روزانه هفت تا هشت کیسه سهمیه آرد دارند اما توزیع جغرافیایی نانوایی‌ها مناسب نیست گفت: اتحادیه نانوایان باید جدی‌تر پای کار باشد و علاوه بر پیگیری و رفع مشکلات صنفی نانوایان نظارت بیشتری بر واحدهای نانوایی داشته باشد.

محمدی اظهار کرد: تعطیلی غیر مجاز نانوایی‌ها پذیرفتنی نیست و متخلفان در صورت تکرار قطع سهمیه و مجوز آنها خلع ید خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۴٬۰۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha