۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
سیلاب در بخش کجور نوشهر خسارت به بار آورد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران:

سیلاب در بخش کجور نوشهر خسارت به بار آورد

ساری- احمدی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: سیلاب روز گذشته در برخی روستاهای کجور نوشهر خسارت برجای گذاشته است.

علی اصغر احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به خسارت سیلاب عصر روز گذشته در بخش کجور نوشهر از توابع استان مازندران اظهار داشت: این حادثه سبب آبگرفتگی برخی روستاهای بخش کجور و شهر کجور شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه سبب آبگرفتگی برخی معابر و مسکن در منطقه شده است، افزود: برآورد خسارت های این حادثه از امروز با حضور کارشناسان دستگاه های مختلف آغاز شده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه هفت واحد مسکونی در شهر کجور نیز دچار آبگرفتگی شدید شدند، افزود: کارشناسان بنیاد مسکن برای برآورد خسارت به منطقه اعزام شدند.

احمدی خسارت ناشی از سیلاب گذشته در ۱۲ مرداده امسال را بیش از ۴۳۰ میلیارد تومان در استان ذکر کرد و گفت: هنوز اعتباری برای جبران خسارت ها ابلاغ نشده است.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ بیمه مسکن و محصولات کشاورزی یادآور شد: باید برای جبران خسارت های حوادث فرهنگ بیمه را ترویج دهی.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران ادامه داد: مازندران از جمله استان های حادثه خیز به شمار می رود و سالانه حوادث مختلف خسارت های زیادی را در استان برجای می گذارد.

کد خبر: ۱۰۴٬۰۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha