۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
روند کنونی یارانه‌ها جوابگو نیست
نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس:

روند کنونی یارانه‌ها جوابگو نیست

نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس گفت: روند کنونی یارانه‌ها جوابگو نیست و این اعتبارات باید به سمت تولید روانه شده و قشر آسیب‌پذیر را پوشش دهد.

به گزارش بازار، حسن محمدیاری  نماینده مردم شریف شهرستان های تالش رضوانشهر و ماسال در جلسه علنی امروز (شنبه، ۳۰ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با برنامه‌ها و کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم گفت: دولت در حوزه سیاست خارجی باید قاطعانه و مبتنی بر عقلانیت و خرد جمعی موضع خود را مشخص کند.

نماینده مردم شریف شهرستان های تالش رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به وضعیت یارانه‌ها افزود: روند کنونی یارانه‌ها جوابگو نیست و این اعتبارات باید به سمت تولید روانه شده و قشر آسیب‌پذیر را پوشش دهد.

وی اضافه کرد: منابع طبیعی در شمال کشور به معضل تبدیل شده است و هر چند نمایشی ویلاها را تخریب می‌کنیم، اما باید در ابتدا از ساخت و ساز جلوگیری شود.

محمدیاری با بیان اینکه بانوان نیمی از جمعیت را تشکیل می‌دهند و استفاده از ظرفیت آن‌ها ضروری است که این موضوع در کابینه آقای رئیسی دیده نمی‌شود، ادامه داد: در حوزه زنجیره کرونا شما باید الگو بوده و پروتکل‌ها را رعایت کنید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: هر منطقه ظرفیتی دارد و باید با انتخاب استانداران آشنا به مسائل و مشکلات هر منطقه زمینه رفع معضلات را فراهم کرد.

کد خبر: ۱۰۳٬۷۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha