۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
رگبار، رعد و برق و مه صبحگاهی در استان مرکزی پیش‌بینی می شود
کارشناس اداره کل هواشناسی مرکزی:

رگبار، رعد و برق و مه صبحگاهی در استان مرکزی پیش‌بینی می شود

اراک - کارشناس اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: هفته جاری شاهد رگبار، رعد و برق، احتمالا تگرگ و وزش باد شدید و مه صبحگاهی در نقاط مختلف استان مرکزی خواهیم بود.

رضا مرادی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص وضعیت آب و هوایی استان مرکزی در یک هفته جاری اظهار داشت: نقشه های پیش یابی وضعیت هوای استان، حاکی از افزایش ناپایداری ها طی روزهای آتی در نقاط مختلف است.

وی افزود: بر این اساس تا روز جمعه هفته جاری، عمدتا در ساعات بعدازظهر در نقاط مختلف استان، وقوع رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود و در برخی مناطق احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان مرکزی در ادامه عنوان داشت: وزش باد نیز از دیگر پدیده هایی است که تا پایان روز جمعه هفته جاری در نقاط مختلف استان پیش بینی می شود.

مرادی بیان داشت: با توجه به شرایط فصلی و ویژگی بارش های رگباری، طی روزهای آتی امکان آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و تندبادهای موقتی در برخی از مناطق وجود دارد.

وی گفت: هوای اغلب نقاط استان مرکزی از امروز شنبه تا جمعه ۱۵ فروردین ماه جاری همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود و در روزهای دوشنبه و سه شنبه شاهد مه صبحگاهی نیز خواهیم بود.

کد خبر: ۱۰٬۳۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha